Sandbox
Označuje zkušební dobu nově indexovaných stránek. Google je zapíše do indexu stránek, avšak pouze jejich úvodní stránku. V této fázi se web nachází zpravidla několik dní. Tento čas je nastaven pro vybudování externích odkazů, proto ji na SERPu přiřadí vysoké pozice při vyhledávání. Pokud nezíská žádné relevantní zpětné odkazy, tak bude umístěna na chvost hodnocení.
SAP
Jedná se o označení pro systémy, aplikace a produkty ve zpracování dat. Sytém SAP je největší podnikový systém na světě, který používají největší výrobní společnosti, banky a prodejní řetězce. Tento systém se skládá z několika modulů, mezi které patří materiálové hospodářství, plánování a řízení výroby, řízení údržby, finance, controlling, personalistika a řízení kvality. Specializace SAP SAP […]
SBĚR KONTAKTŮ
Sběr kontaktů je využíván primárně pro účely newsletterových aktivit. Standardně je sběr prováděn pomocí jednoduchých a atraktivních formulářů, které by měly zákazníka nalákat k jejich vyplnění. Databáze poté slouží jako seznam relevantních zákazníků, které by mohly zajímat vaše marketingové aktivity.
Scrap
Jedná se o nástroj, který kopíruje obsahy webových stránek, který následně vyhledávač ukládá do své databáze. Kopírováním obsahů a informací o webových stránkách vytváří indexaci daných webů, aby byla možnost je zobrazovat po zadání relevantního klíčového slova. SEO Zlín | SEO Praha | SEO Brno
Segmentace
Segmentace je proces rozdělování trhu nebo populace do menších a odlišných skupin. Proces se používá pro marketingové účely, aby se zajistilo, že sdělení společnosti zasáhne správné publikum. Segmentaci lze provést pomocí demografických faktorů, jako je věk, pohlaví, úroveň vzdělání, povolání, úroveň příjmu nebo pomocí psychografických faktorů, jako jsou osobnostní rysy nebo hodnoty, které slouží k […]
SEM
Search engine marketing, označuje veškeré marketingové aktivity, které pracují přes vyhledávače. Tyto aktivity ovlivňují SERP, a to za pomocí placených reklam (PPC) a organické vyhledávání (optimalizace SEO) SEO Zlín | SEO Praha | SEO Brno
SEO
SEO (Search Engine Optimization), česky optimalizace pro vyhledávače, je soubor metod a technik, které mají za cíl zlepšit viditelnost webových stránek ve výsledcích vyhledávání. Jednoduše řečeno, SEO vám pomůže dostat váš web na přední příčky ve vyhledávačích jako jsou Google, Seznam a další. Díky tomu postupu se na váš web dostane více návštěvníků, kteří hledají […]
SEO analýza
SEO analýza je základním prvkem, při tvorbě optimalizace SEO. Je velmi důležité vyhodnotit on-page faktory, off-page faktory a vhodná klíčová slova. Je potřeba tomuto procesu věnovat zvýšenou pozornost, protože sebemenší chyba může potopit celou optimalizaci. V tomto případě je vhodné se obrátit na SEO konzultanta pro rady a nebo jim přímo optimalizaci svěřit. Klíčové faktory SEO analýzy Zde jsou […]
SEO Audit
SEO Audit nastává v situaci, kdy optimalizujete svou webovou stránku, ale přesto se na SERPu neumisťuje na dobrých pozicích. SEO auditor udělá důkladnou kontrolu webu, aby odhalil jakékoliv chyby, které by mohly zhoršovat vaši pozici na SERPu. Může se jednat o špatnou indexaci webu, dlouhá doba načítání webu, plně nefunkční web nebo špatně provedena analýza […]
SEO KPI
SEO (Search Engine Optimalization) KPI (Key Performance Index) označuje klíčové ukazatele při práci se SEO. Mezi KPI patří například návštěvnost webu, konverze, analýza klíčových slov, bounce rate nebo délka návštěvy. Na základě těchto pojmů můžeme vylepšovat jednotlivé faktory a zvyšovat sílu optimalizace. SEO Zlín | SEO Praha | SEO Brno