Expert Dev, s.r.o.

Glossary Category:

Oracle

Oracle je databázová společnost, která poskytuje software a hardware pro správu a ukládání informací. Oracle Corporation nabízí svým zákazníkům služby cloud computingu. Portfolio produktů společnosti zahrnuje systémy plánování podnikových zdrojů (ERP), systémy řízení vztahů se zákazníky (CRM), řešení pro řízení dodavatelského řetězce (SCM), aplikace pro řízení lidského kapitálu (HCM) a samoobslužné nástroje business intelligence.  Klíčové vlastnosti Oracle  Zde jsou některé […]

Organická návštěvnost

Organická návštěvnost označuje návštěvnost na webové stránce nebo příspěvku bez jakékoliv propagace, ať už PPC nebo přímého marketingu. Na základě míře organické návštěvnosti se dá posoudit, jak si webová stránka vede pouze pomocí pravidelných návštěvníků a podle toho přizpůsobit online marketing. Organickou návštěvnost lze získat díky dobře fungujícímu SEO, které ovlivňuje pořadí po vyhledávání.    Tvorba webových stránek […]

Organické vyhledávání

Jedná se o zobrazování relevantních webových stránek na SERPu bez placené propagace (PPC). Vyhledávač na základě svého algoritmu vyhodnotí vyhledávaný příkaz a zobrazí relevantní obsah.

Organický odkaz

Organický odkaz neboli přirozený odkaz, označuje zpětný odkaz, který získáte na základě kvality vašich webových stránek, produktu, služby, zákaznické podpory a podobně. Tento zpětný odkaz není nijak domluvený s webem, který na ten svůj váš odkaz umístil. Jedná se o znamení, že webové stránky a celkově svoji práci děláte kvalitně, a rozhodně v tom pokračujte. […]

Outbound marketing

Outbound marketing je tradiční forma marketingu, která zahrnuje aktivní snahu firem přilákat zákazníky prostřednictvím různých reklamních a komunikačních kanálů. Tato strategie je často považována za „starší“ způsob marketingu ve srovnání s inboud marketingem, který je modernější a zaměřený na přitažení zákazníků, kteří projevují zájem.  Hlavní prvky Outbound marketingu  Hlavními prvkami outbound marketingu jsou:  Reklama: To […]

Outsourcing IT

Outsourcing IT je pojem označující přidělení dílčích činností z oblasti IT na externího odborníka, čímž lze ušetřit nemalou finanční částku. Jelikož je správa informačních systémů a IT náročná na lidské zdroje a vzhledem k odbornosti je výhodnější přenechat tyto povinnosti na profesionálovi. Může se jednat například o správu databáze či serveru.  Vlastnosti Outsourcing IT  Outsourcing IT může zahrnovat různé […]

Paypal

S Paypalem se setkáváme v platební bráně, jako jedna z možností platby. Jedná se o internetovou bankovní službu, která se využívá celosvětově. Paypal si získal oblibu zejména na e-shopech, které poskytuji své produkty celosvětově. U této finanční služby se nesetkáme s poplatky za převod peněz ze zahraničních účtů, které v by v některých případech byly […]

PDF

Označuje formát dokumentu (Portable Document Format file), který v sobě může obsahovat text, odkazy, fotografie a podobně. PDF soubor je využíván zejména v případech, kdy posíláte soubor druhé osobě, u které si nejste jisti, zda má stejnou verzi textového programu. PDF soubor vám zaručí, že nedojde k rozhození formátování a všichni budou mít stejný náhled. […]

Peer-to-peer

Peer-to-peer nebo také P2P, doslovně přeloženo jako rovný s rovným je označení pro typ počítačové sítě, ve které spolu komunikují přímo jednotliví uživatelé. Všechny uzly v sít jsou si rovnocenné. Dnes se označení P2P vztahuje hlavně na výměnné sítě, prostřednictvím kterých si mnoho uživatelů může vyměňovat data. Jednou ze základních výhod P2P sítí je fakt, […]

Penalizace

Penalizace v online marketingu referuje na porušení zásad společnosti Google. V těmto penalizací dochází zejména v případě optimalizace SEO. Penalizaci můžou obdržet stránky, které například používají nadměrné množství klíčových slov, zobrazují nerelevantní obsah ke klíčovému slovu nebo sdílejí nepravdivé informace.