Know-how
Virtuální realita (VR) je interaktivní technologie umožňující uživatelům vstoupit do počítačem generovaného prostředí a interagovat s ním pomocí VR headsetů a ovladačů. VR headsety představují brýle umožňující vidět uživatelům virtuální svět kolem sebe. Tyto brýle mají obvykle zabudované displeje, které zobrazují obrazovou informaci pro každé oko zvlášť, aby se vytvořil pocit hloubky a prostorového vnímání. Ovladače pak umožňují uživatelům interagovat s virtuálním světem pomocí gest a pohybů rukou. VR technologie se využívají v různých oblastech, jako jsou zábava, vzdělání, vojenství, medicína a architektura. Virtuální realita také slouží jako nástroj pro léčbu fobií a posttraumatické stresové poruchy.
Knowledge graph
V českém znění graf znalostí, je nástroj společnosti Google, který vylepšují své výsledky vyhledávání na základě získaných informací. Všechny tyto informace se nachází v infoboxech vedle výsledků vyhledávání. Tento nástroj Google poskytuje již od roku 2012. SEO Zlín | SEO Praha | SEO Brno
Kód
Virtuální realita (VR) je interaktivní technologie umožňující uživatelům vstoupit do počítačem generovaného prostředí a interagovat s ním pomocí VR headsetů a ovladačů. VR headsety představují brýle umožňující vidět uživatelům virtuální svět kolem sebe. Tyto brýle mají obvykle zabudované displeje, které zobrazují obrazovou informaci pro každé oko zvlášť, aby se vytvořil pocit hloubky a prostorového vnímání. Ovladače pak umožňují uživatelům interagovat s virtuálním světem pomocí gest a pohybů rukou. VR technologie se využívají v různých oblastech, jako jsou zábava, vzdělání, vojenství, medicína a architektura. Virtuální realita také slouží jako nástroj pro léčbu fobií a posttraumatické stresové poruchy.
Kodér
Kodér píše počítačové programy. Je to termín používaný pro osobu, která se věnuje programování, tedy psaní programového kódu. Většina kodérů se specializuje na konkrétní jazyk nebo typ kódování. K úpravě kódu a k vytvoření programu používá jazyky jako Javascript, C++ nebo Python. Práce kodéra může zahrnovat vývoj nového počítačového softwaru a programování aplikací. Co dělá kóder Zde je několik klíčových činností, které […]
Komentářový spam
Komentářové spamy se nachází nejen na webových stránkách, ale také v příspěvkách na sociálních sítích, živých vysíláních apod. Jedná se o komentáře, které ve většině případů nejsou nijak relevantní k danému tématu a chtějí na sebe připoutat pozornost. Tyto spamy jsou často psány ve snaze propagace vlastního profilu a nebo jsou psány roboty, aby se […]
Komunikační kanál
Komunikační kanály v marketingu označují způsob, kterou cestou budete distribuovat svou propagaci cílové skupině. V online marketingu zde spadají například webové stránky, sociální sítě, blog, streamovací platformy, vyhledávače, apod.
KONFIGURÁTOR
Díky webovému konfigurátoru si budou moci vaši zákazníci sestavit produkt či službu přesně podle svých představ. Navrhneme vám proto tento multifunkční nástroj na míru, naprogramujeme jej a napojíme na vaše e-shopové řešení.
Kontaktní banner
Virtuální realita (VR) je interaktivní technologie umožňující uživatelům vstoupit do počítačem generovaného prostředí a interagovat s ním pomocí VR headsetů a ovladačů. VR headsety představují brýle umožňující vidět uživatelům virtuální svět kolem sebe. Tyto brýle mají obvykle zabudované displeje, které zobrazují obrazovou informaci pro každé oko zvlášť, aby se vytvořil pocit hloubky a prostorového vnímání. Ovladače pak umožňují uživatelům interagovat s virtuálním světem pomocí gest a pohybů rukou. VR technologie se využívají v různých oblastech, jako jsou zábava, vzdělání, vojenství, medicína a architektura. Virtuální realita také slouží jako nástroj pro léčbu fobií a posttraumatické stresové poruchy.
Kontextová reklama
Jedná se o způsob online propagace na základě klíčových slov. Pomocí klíčových slov dokáže algoritmus Googlu posoudit podobnost mezi reklamou a webovými stránkami, na kterých se reklama může umístit. Pokud se na stránkách bude nacházet nerelevantní reklama, je zde menší šance, že bude úspěšná a nebyla by výhodná ani pro inzerenta, ani pro vlastníka webových stránek. Tvorba webových stránek […]
Konverze
Jedná se o návštěvníka našich webových stránek, který splnil náš účel, proč tyto stránky vůbec existují. Ve většině případech mluvíme o konverzi z návštěvníka na zákazníka. Není důležité mít pouze vysokou návštěvnost webových stránek. Je potřeba, aby došlo ke konverzi. Pokud k ní nedojde, je potřeb provést změny na stránkách, a to už na základě například jednoduchosti […]