Expert Dev, s.r.o.

Glossary Category:

Inbound marketing

Inboung marketing nebo také příchozí marketing označuje neplacený marketing. Do této kategorie spadá online PR, vyhledávače, sociální sítě, optimalizace, blogy, apod. Dané způsoby propagace využívají pouze na náklady na vytvoření, ale dále už nejsou nijak placené.

Index

Jedná se o databázi, kde jsou zaindexovány všechny webové stránky, se kterými vyhledávač pracuje. Tyto stránky pravidelně aktualizuje pomocí crawlingu, kdy přidává nové webové stránky, ale zároveň odstraní weby, kterou již zastaralé, porušují zásady Google apod.   SEO Zlín | SEO Praha | SEO Brno

Indexace stránek

Indexace stránek je jedním z nejdůležitějších kroků, které musíte udělat, aby se na vaši stránku dostali návštěvníci. Vyhledávač musí stránku vyhodnotit a uložit si, jaké informace a klíčová slova se na webu nachází, aby jej mohl registrovat. Poté bude moct vaši stránku zobrazovat po vyhledávání obsahu, který koresponduje s vaším obsahem.     Tvorba webových […]

Influencer marketing

Odvětví online marketingu, které je založeno na propagaci produktu/služby známými osobnosti. Influencer marketing je založen na důvěře mezi influencerem a jeho sledujícími, který jim nenásilnou formou předává informace o daném produktu/službě.

Infografika

Infografika je grafický vizuální prvek, který kombinuje text, grafiku a obrázky k tomu, aby komunikoval informace nebo data v jasném a atraktivním formátu. Cílem infografiky je prezentovat komplexní informace jednoduše a efektivně tak, aby byly snadno čitelné a pochopitelné. Infografiky se můžou provádět jak pro tisk, tak pro online publikaci. Jsou široce využívány v médiích, […]

Instagram

Instagram je populární platforma sociálních médií, která uživatelům umožňuje sdílet obrázky a videa. Má více než miliardu aktivních uživatelů a je nejoblíbenější aplikací všech věkových kategorií. Instagram se stal pro firmy důležitým marketingovým nástrojem.  Na této platformě sociálních médií existuje mnoho způsobů, jak vydělávat peníze pomocí obrázků, videí a hashtagů. SEO Zlín | SEO Praha | SEO Brno

Interaktivní mapa

Virtuální realita (VR) je interaktivní technologie umožňující uživatelům vstoupit do počítačem generovaného prostředí a interagovat s ním pomocí VR headsetů a ovladačů. VR headsety představují brýle umožňující vidět uživatelům virtuální svět kolem sebe. Tyto brýle mají obvykle zabudované displeje, které zobrazují obrazovou informaci pro každé oko zvlášť, aby se vytvořil pocit hloubky a prostorového vnímání. Ovladače pak umožňují uživatelům interagovat s virtuálním světem pomocí gest a pohybů rukou. VR technologie se využívají v různých oblastech, jako jsou zábava, vzdělání, vojenství, medicína a architektura. Virtuální realita také slouží jako nástroj pro léčbu fobií a posttraumatické stresové poruchy.

Interaktivní prvek

Virtuální realita (VR) je interaktivní technologie umožňující uživatelům vstoupit do počítačem generovaného prostředí a interagovat s ním pomocí VR headsetů a ovladačů. VR headsety představují brýle umožňující vidět uživatelům virtuální svět kolem sebe. Tyto brýle mají obvykle zabudované displeje, které zobrazují obrazovou informaci pro každé oko zvlášť, aby se vytvořil pocit hloubky a prostorového vnímání. Ovladače pak umožňují uživatelům interagovat s virtuálním světem pomocí gest a pohybů rukou. VR technologie se využívají v různých oblastech, jako jsou zábava, vzdělání, vojenství, medicína a architektura. Virtuální realita také slouží jako nástroj pro léčbu fobií a posttraumatické stresové poruchy.

Internet

Internet je celosvětová síť propojených počítačových sítí, které využívají standardní sadu internetových protokolů (TCP/IP) a slouží miliardám uživatelů po celém světě. Nabízí množství informací, které mohou lidé prozkoumávat, každý uzel v síti má svou vlastní adresu. O urychlení v šíření online obsahu se postaral webový prohlížeč, což mělo hluboký dopad na objevování informací, vzdělávání a obchod.  Služby internetu  […]

Interní odkaz

Jedná se o odkaz, který referuje na podstránku nebo jinou stránku stávající stránky. Odkazují většinou na služby, kontakty, ceník nebo na jednotlivé články na blogu pro více informací. Dále pomohou návštěvníkovi rychleji najít podrobnější informace a urychlit mu orientaci na webu. Interní odkazy jsou součástí optimalizace SEO, které pomáhají dostat Vaši webovou stránku na přední pozice vyhledávání.  […]