E-shop si můžete nechat vytvořit v jakémkoliv městě, ať už v těch větších, jako je Praha nebo Brno, tak v těch menších, jako je tvorba e-shopu pro Olomouc. Tak či onak, neustále je potřeba sledovat nejnovější trendy, které se mění obrovskou rychlostí. V tomto článku si ukážeme 3 z několika trendů, které nás čekají a neminou v následujícím roce. Pojďte se s námi podívat co nám rok 2024 přinese.
V roce 2024 lze očekávat, že e-shopy budou intenzivně využívat hlasové ovládání k poskytování pohodlných, rychlých a personalizovaných nákupních zážitků. Integrace této technologie může být klíčovým faktorem pro zvýšení konkurenceschopnosti a zaujetí moderního zákazníka. Tento trend reflektuje rostoucí popularitu hlasových asistentů a chytrých reproduktorů, jako jsou Amazon Alexa, Google Assistant nebo Apple Siri.
Trendy hlasového ovládání v e-commerce pro rok 2024:
Metaverse je digitální prostor nebo virtuální svět, kde jsou lidé interaktivně spojeni a komunikují pomocí avatarů a digitálních prostředků. Budoucnost e-shopů v metaverse zatím zůstává experimentální, ale může přinést nové a inovativní způsoby, jak zákazníci nakupují a interagují s online obchody. E-shopy, které budou schopny adaptovat se na tyto trendy a využít potenciál metaverse, mohou poskytnout svým zákazníkům jedinečné a inovativní nákupní zážitky.
Budoucnost e-shopů v metaverse může zahrnovat několik klíčových aspektů:
Omnichannel je přístup v oblasti obchodu a marketingu, který spojuje různé kanály a platformy pro dosažení integrovaného a jednotného zážitku pro zákazníky. Cílem omnichannel strategie je umožnit zákazníkům plynule přecházet mezi různými komunikačními a nákupními kanály, jako jsou online obchody, kamenné prodejny, mobilní aplikace, sociální média, a další, aniž by došlo ke ztrátě kontinuity nebo kvality zážitku. V kontextu e-commerce znamená omnichannel přizpůsobení se zákazníkově chování tak, aby bylo možné například začít nakupovat online a pokračovat nákupem nebo komunikací offline v kamenné prodejně, nebo naopak.
Omnichannel v e-commerce přináší několik výhod, mezi které patří lepší pochopení chování zákazníků, zvýšení loajality, možnost sledovat nákupní cesty napříč různými kanály a rychlejší reakce na změny v poptávce a trendech. Integrace omnichannel strategie může pomoci e-shopům lépe konkurovat na trhu a poskytovat zákazníkům flexibilní a přizpůsobivý nákupní zážitek.
V rámci dynamického vývoje e-commerce a rostoucí role hlasového ovládání v nakupovacím procesu se nabízí možnosti pro vytváření moderních a inovativních e-shopů. Naše firma Expert dev pečlivě sleduje tyto vzestupné trendy a je připravena vytvořit e-shop, který bude obsahovat všechny klíčové prvky, které zákazníci v roce 2024 mohou očekávat.
Díky našemu odbornému týmu a širokému portfoliu služeb jsme schopni integrovat hlasové ovládání, omnichannel strategie a další inovace do designu a funkcí e-shopu. Nenechte si uniknout příležitost být lídrem v e-commerce prostředí a spolupracujte s Expert dev pro úspěšné a inovativní online podnikání.
+420 608 657 281
info@expert-dev.cz
Adresa kanceláře
třída Tomáše Bati 87
760 01 Zlín, Česká republika