PPC Zlín
Jsme zlínská digitální agentura zabývající se tvorbou a správou PPC kampaní. Zaměřujeme se na tvorbu placených reklam v nástrojích Sklik, Google Ads a na sociálních sítích – Facebook, Instagram, LinkedIn a YouTube.
Placené reklamy jsou rychlou metodou, jak zviditelnit vaše podnikání na internetu a získat nové zákazníky pro váš byznys.
Placené reklamy nastavíme na míru vašim potřebám a zároveň tak, aby se zobrazovala jen požadovanému okruhu potenciálních zákazníků. Díky letitým zkušenostem našich online marketingových specialistů se můžete spolehnout na to, že si váš projekt získá pozornost nových klientů, čímž se vám výrazně zvýší příjmy z podnikání.
V rámci projektů pro klienty po celé republice využíváme moderní online marketingové nástroje, díky kterým jsme schopni dosáhnout maximálních výsledků pro každý projekt. Sledujeme aktuální trendy v oblasti PPC marketingu a zajistíme, že vaše reklamy budou účinné a konkurenceschopné. Naše služby PPC marketingu jsou dostupné ve Zlíně ale také i v jiných městech po ČR.
Sklik je reklamní systém, který spadá pod českou společnost Seznam. Jedná se o jeden z PPC systémů, ve kterém inzerent platí zpravidla za kliknutí na reklamu (i když existují i možnosti platby za zobrazení reklamy). Je založen na stejném principu jako Google Ads. Na rozdíl od něj je však práce v něm jednodušší a častokrát i přehlednější. Disponuje také funkcí měření úspěšnosti kampaní a všechny potřebné analýzy.
Sklik reklama se může zobrazovat ve vyhledávací síti i v obsahové síti. Vyhledávací síť cílí na uživatele, kteří něco aktivně hledají ve vyhledávači Seznam.cz nebo na některém z partnerských vyhledávačů. I přes velkou dominanci Googlu je Seznam.cz stále velmi využívaným vyhledávačem, a proto je nutné s ním v rámci úspěšné online reklamy počítat. Je však potřeba brát v potaz i cílovou skupinu kampaně a na kterém vyhledávači více vyhledává informace.
Tento PPC marketingový systém poskytuje čtyři typy kampaní – vyhledávací, obsahová, produktová a videokampaň.
Google Ads je nejvíce využívaným PPC marketingovým systémem pro reklamu. Jelikož Google patří k nejpoužívanějším vyhledávačům, tak disponuje enormním množstvím uživatelů ze všech cílových skupin. Specializuje se zejména na PPC reklamu, kdy marketingovým specialistům poskytuje nástroje na tvorbu a údržbu kampaní společně s kompletní analýzou výstupů.
Tato platforma nabízí nespočet funkcí, které jsou velmi prospěšné v rámci PPC kampaní. Dokáže kampaně cílit podle geografických údajů, přístup do svých záznamů i v offline režimu, což umožňuje správu reklam odkudkoliv.
Google ads disponuje také četnými restrikcemi, do kterých spadají klíčová slova spojená s hackingem nebo podle jednotlivých zemí.
Sociální sítě jsou hitem posledních několika let a jejich popularita stále rapidně vzrůstá. V České republice se více než 5 milionů lidí denně přihlásí na sociální sítě, což generuje ideální platformu pro spuštění PPC reklamy. PPC marketing, neboli pay per click, se stal nedílnou součástí online strategií, proto i samotní vývojáři těchto sociálních sítí si jsou vědomi své síly v rámci online marketingu, proto přináší inovace, aby PPC specialistům pomohli co nejefektivněji tvořit a spravovat kampaně s využitím online marketingových nástrojů.
Instagram i Facebook spadají pod společnost Meta, která využívá jednotný systém pro správu kampaní – Facebook Business Manager. Je však důležité zdůraznit, že cena PPC kampaně může být zásadním faktorem pro firmy v oblasti Zlína a jiných lokalit. PPC marketing s sebou nese náklady, a proto je klíčové, aby PPC specialisté efektivně využívali nástroje poskytované Facebook Business Managerem a aby cena za správu PPC kampaní byla dostupná.
LinkedIn spadá do kategorie sociálních sítí, avšak se specializací na pracovní záležitosti – vyhledávání nových zaměstnanců, tipy na spolupráce apod. PPC marketing na této platformě je zaměřeny na tento účel. LinkedIn nabízí cílení podle jednotlivých odvětví, což je klíčovým parametrem v rámci náboru nových zaměstnanců či obchodních partnerů.
Na rozdíl od ostatních platforem LikedIn nabízí pouze jeden typ kampaně – textová s malým obrázkem. Díky tomuto aspektu je potřeba brát v potaz vytvoření textu, který dokáže zaujmout cílovou skupinu a zároveň sdělit všechny potřebné informace.
YouToube se stává stále více populárním vyhledávačem s více než jednou miliardou uživatelů na světě. Díky tomuto faktu nabízí široké spektrum cílových skupin. Na této platformě je možnost využití video reklamy před spuštěním videa nebo i v jeho průběhu. V rámci reklam, které nelze přeskočit, je zaručené vystavení lidí reklamě. Následně nabízí také bannerové reklamy na stranách obrazovky.
Pro PPC marketing na YouTube je klíčová možnost cílení podle témat a předchozích vyhledávání uživatelů. Zároveň také poskytuje zaměření podle geografických zaměření. Co se cenové stránky týče, tak zde neplatí cena za proklik, ale cena za zhlednutí videa. V dnešní době je kladen důraz na vizuální stránku reklamy, proto je videoreklama skvělou možností, jak zvýšit povědomí o svém podnikání. V dnešní době je vizuální stránka reklamy klíčovým prvkem úspěšného PPC marketingu, a videoreklama na YouTube poskytuje skvělou možnost zvyšovat povědomí o podnikání. Pro firmy v Zlíně a okolí může využití YouTube pro PPC marketing představovat efektivní způsob, jak oslovit širokou a různorodou cílovou skupinu.
Tyto kanály online marketingu patří mezi důležité části marketingového mixu pro všechny kvalitní e-shopy. Mezi nejznámější patří především Zboží.cz a Heureka. Čerpají informace z internetových obchodů, které vzájemně spolupracují. Tyto srovnávače disponují i hodnocením zákazníků a ověřují kvalitu e-shopů, což vede k vyšším konverzím.
PPC marketing na Zboží.cz a Heureka je založen na ceně za proklik, kterou si stanovuje samotný inzerent. Částka se určuje podle dané kategorie, do které produkt spadá, avšak musí být stejná nebo vyšší jako je minimální cena dané sekce. V rámci produktů, u kterých cena nepřesahuje 21 korun není účtovaná žádná cena. Pro e-shopy v okolí Zlína může úspěšné využití PPC marketingu na těchto zbožových srovnávačích představovat efektivní prostředek pro zvýšení viditelnosti, získání nových zákazníků a optimalizaci konverzí.
Kvalitní marketingová strategie je základním stavebním kamenem jakéhokoliv podnikání. S marketingem jsou často mylně spojovány vysoké náklady, avšak pokud je PPC reklama nebo optimalizace SEO nastavena efektivně, tak se nejedná o astronomické částky. I s nízkým rozpočtem dokážeme vytvořit PPC reklamu, která vám pomůže nastartovat vaše podnikání. My se vám postaráme o kompletní online marketing, ať už jste živnostník s nižším rozpočtem nebo větší firma, která si může dovolit vyšší náklady.
PPC reklama i optimalizace SEO jsou součástí online marketingu, díky kterým se vám navýší návštěvnost na webu. Náš PPC specialista vám nastaví kampaň, která bude funkční téměř okamžitě, avšak v porovnání s optimalizací SEO je to nákladnější varianta. SEO je skvělou online strategií, díky které dostaneme váš web na přední příčky ve vyhledávání, avšak tato varianta začne fungovat až po několika měsících. Ideální kombinací je využití obou strategií. PPC specialista vám vytvoří efektivní kampaň, která vám bude zajišťovat vysokou návštěvnost do té doby, než začne správně pracovat optimalizace.
PPC reklama je založena na tvorbě jednotlivých reklamních kampaních. Jednotlivé sady kampaní se mohou vyskytovat jek ve vyhledávačích, tak i na sociálních sítích. PPC je v plném znění označováno jako pay-per-click, což také referuje na její princip. Tato marketingová strategie je placena na základě množství jednotlivých prokliků. Cena je stanovena podle klíčového slova, které má vždy určenou danou cenovou hodnotu. PPC reklama je efektivní v okamžiku dokončení kampaně a funguje po vámi určenou dobu. Nemusíte zde ztrácet svůj drahocenný čas čekáním na to, kdy se kampaň na internetu zobrazí. Nyní už znáte odpověď na otázku, co je to PPC reklama.
Účelem každé PPC kampaně je primárně konverze nebo provedení jiné akce. PPC kampaně se mohou vyskytovat hned v několika formách – vyhledávací, obsahová, produktová nebo videokampaň. Každá z těchto kampaní má benefity pro různé účely kampaně. Ať už se jedná o zvýšení prodeje, návštěvnosti stránek nebo povědomí o značce. Náš PPC specialista vám pomůže zvolit optimální řešení pro vás, díky čemuž dokážeme naplnit vaše očekávání.
Pojem PPC systémy představuje jednotlivé platformy, na kterých se nastavují PPC kampaně. Zároveň vám poskytnout také detailní analýzy kampaní, které jsou vyhodnoceny již v řádech hodin po spuštění kampaně. Na základě těchto informací může být provedena změna vizuálního aspektu, obsahové stránky apod. Mezi nejvíce používané PPC systémy spadají zejména Seznam Sklik, Google Adwords a Facebook Business Manager.
PPC reklama disponuje četnými benefity, přičemž tím největším je nízká časová náročnost. Sestavení kampaně a její spuštění je možné již v řádu několika hodin. Zároveň nabízí i flexibilní působení – kampaň jde kdykoliv pozastavit a provést jakékoliv potřebné úpravy. I s malým rozpočet vám vytvoříme efektivní PPC reklamu. Částka je v porovnání s ostatními marketingovými aktivitami výrazně nižší. Díky propracovaným PCC systémům dokážeme okamžitě měřit účinnost kampaní a vyhodnotit slabé stránky, které lze jednoduše přepracovat.
Ano. Všechny služby z online marketingu poskytujeme i pro oblasti B2B a B2C.
Všechny nabídky stanovujeme individuálně. Pokud chcete znát předběžnou cenovou nabídku, kdykoliv nás kontaktujte s vašimi požadavky a my vám vytvoříme cenovou kalkulaci.
Specializujeme se na SEO, PPC reklamu, grafické práce, sociální sítě, tvorbu webových stránek a e-shopů. Postaráme se vám tak o kompletní online marketing.
Ano. Postaráme se vám o měsíční správu sociálních sítí včetně tvorby kreativního obsahu a PPC reklam.
Samozřejmě. Můžete do našich rukou svěřit třeba jen správu sociálních sítí nebo SEO optimalizaci.
Každý z těchto nástrojů má své výhody i nevýhody Z dlouhodobého hlediska je lepší variantou SEO, avšak výsledky jsou zde viditelné až po několika měsících. PPC reklamy jsou zprovozněny ihned a mají rychlé výsledky.
Jak vytvořit webové stránky? | Co je to microsite | Kolik stojí tvorba webových stránek | Poutavý text na webu? Základ úspěšného byznysu! | Tvorba webových stránek | Pronájem e-shopu | Pronájem microsite a webových stránek | Tvorba e-shopu | SEO | Grafické práce |
Online marketing | Vývoj aplikací | Tvorba videa
+420 608 657 281
info@expert-dev.cz
Adresa kanceláře
třída Tomáše Bati 87
760 01 Zlín, Česká republika