Expert Dev, s.r.o.

PPC Praha

Jsme digitální agentura zabývající se komplexními službami v oblasti online propagace. Pro klienty z celé republiky tvoříme profesionální PPC kampaně na míru. Zaměřujeme se především na nástroje Sklik a Google Ads. V rámci sociálních sítí tvoříme reklamy na platformách Facebook, Instagram, LinkedIn a YouTube.

Online marketing Praha vám nabízí nejmodernější nástroje a postupy pro efektivní online propagaci. Díky bohatým zkušenostem našeho týmu se vaše podnikání rychle dostane do popředí internetového vyhledávání.

PPC Praha

PPC kampaně Praha – rychlá forma efektivní propagace

Pokud hledáte způsob, jak rychle a efektivně získat pozornost nových zákazníků, u firmy Expert Dev jste na správném místě. Vytvoříme pro vás prvotřídní PPC reklamu s přesným zacílením, která osloví nespočet nových klientů v rámci vaší cílové skupiny. Jednoduchým způsobem tak nakopnete své podnikání a získáte výrazný náskok před konkurencí.

Naši online marketingoví specialisté mají již mnohaleté zkušenosti s tvorbou a správou PPC reklam pro jednotlivce i velké firmy s využitím moderních online marketingových nástrojů.  Můžete se tak spolehnout na kvalitně odvedenou práci, dodržení smluveného termínu a rychlou komunikaci.

0
let zkušeností

ppC kampaně od expertdevu

Sklik ppc

od 3 900 Kč

Společně zvolíme nejvhodnější z nich a připravíme strategii působení, která pomůže získat, a především udržet pozornost vašich zákazníků.

Google Ads PPc

od 6 900 Kč

Umožňuje přesně zacílit a oslovit potenciální zákazníky právě ve chvíli, kdy hledají služby podobné těm vašim.

Facebook, instagram a Linked in ppc

od 400 Kč/hodina

Kvalitní obsah přiláká návštěvníky a přesvědčí je, aby na stránce zůstali. Ten váš zkontrolujeme a navrhneme případné změny.

youtube ppc

od 12 000 Kč

Úsporná i komplexní webová řešení podle požadavků.

Naši
vážení
zákazníci

Nově
vybrané reference

PPC REKLAMA PRAHA
VOLBA SPRÁVNÉ PLATFORMY JAKO ZÁKLAD

Sklik ppc

Sklik je reklamní systém, který patří pod českou společnost Seznam. I přes jasnou dominanci Googlu je Seznam stále hojně využívaným vyhledávačem. V základu je princip podobný jako u Google Ads. Sklik reklama se zobrazuje v obsahové i vyhledávací síti, kde inzerent platí až za kliknutí na reklamu. Stejně tak lze využít produktovou a video kampaň.

Sklik je tedy cílen na uživatele v rámci vyhledávače Seznam.cz a partnerských vyhledávačů. Jedná se o velmi jednoduchý a přehledný nástroj. Veškerou textaci, finanční rozpočet i grafickou reklamu lze v rámci PPC reklamy kdykoliv upravit. Obsahuje taktéž potřebné nástroje pro měřitelnost a vyhodnocování kampaní, jako počet zobrazení reklamy a prokliků, průměrné ceně za proklik apod. V Sklik účtu je možné také nastavit měření konverzí, což umožnuje zobrazovat informace o počtu objednávek a jejich hodnotě.       

reklama Praha

Google ads ppc

Pokud plánujete zviditelnit svou firmu ve vyhledávání v předním vyhledávači Google nebo na Google mapách, pak je pro vás nástroj Google Ads tou správnou variantou. Díky obrovskému rozšíření lze přes Google reklamu zasáhnout obrovské množství uživatelů ze všech cílových skupin pomocí mnoha parametrů, jako je například pohlaví, věk, zájmy, lokace, nákupní chování apod.

Google Ads nabízí tři druhy kampaní. Vyhledávací neboli textová kampaň se zobrazuje ve výsledcích vyhledávání na Googlu zákazníkům, kteří právě hledají vaše produkty nebo služby. Obsahová kampaň se zobrazuje formou grafické reklamy nebo banneru. Skrze videokampaň lze zaujmout potenciální zákazníky pomocí poutavého videa na Googlu nebo YouTube.  

Výsledky kampaně lze následně vyhodnotit pomocí přesných údajů díky nástroji Google Analytics.

facebook a instagram ppc

Sociální sítě se mohou těšit stále větší oblibě, a proto i touto formou lze oslovit několik milionů potenciálních zákazníků jenom v rámci ČR. Facebook a Instagram patří mezi sociální sítě, které jsou pro účel spuštění PPC reklamy neustále využívány obrovským počtem uživatelů. Obě platformy patří pod firmu Meta Platforms. Veškeré nástroje související s PPC reklamou lze v rámci těchto sociálních sítí spravovat v nástroji Business manager

Díky širokým možnostem cílení je možné online reklamu dostat k lidem, u kterých je největší pravděpodobnost, že budou mít o váš produkt zájem. Kromě získání většího množství sledujících, Business manager nabízí také typy propagace za účelem instalace vybrané aplikace, zhlédnutí videa nebo zvýšení povědomí o značce. 

PPC Praha

linkedin ppc

Pro navázání kontaktu mezi firmami a zaměstnanci slouží sociální síť LinkedIn. Ta je vhodná především pro reklamu v rámci B2B sektoru. Zde najdete profesionály napříč všemi obory s různými zaměřeními. Uživatelé zde vyplňují především své profesní informace, které jim zároveň slouží jako životopis.

V rámci PPC reklamy na LinkedIn lze taktéž cílit například na uživatele podle velikosti firmy, konkrétní pozice nebo skupiny pozic. Reklamou je také možnost oslovit firemní zákazníky nebo zaměstnance konkrétní společnosti, které je možné v rámci jiných nástrojů jen velmi těžko zacílit.  

youtube ppc

YouTube je největší internetový server pro sdílení videosouborů, který vlastní společnost Google. Hned po Googlu se jedná o druhý nejpoužívanější vyhledávač. V rámci videokampaně lze proto oslovit miliony lidí s širokým spektrem cílových skupin. Jedná se o nejznámější formu videoreklamy, vhodnou pro budování povědomí o značce.

Oproti jiným PPC nástrojům lze efektivní propagaci na YouTube vytvořit i s nižším rozpočtem. Cena za tisíc zobrazení se pohybuje od 100,-Kč. Videokampaň se může zobrazovat potenciálním zákazníkům před zhlédnutím videa, ve vyhledávání nebo formou banneru. Reklamu lze kdykoli snadno pozastavit, upravit a opět rychle zprovoznit. Pokud tedy hledáte vhodný způsob, jak oslovit klienty zejména pomocí poutavého videa, platforma YouTube je zaručeně nejlepší možností.

Zbožové srovnávače

Pro majitele e-shopů představují zbožové srovnávače nejvíce konverzní kanály. Díky vysoké oblibě nákupů na internetu rostou obraty e-shopům raketovým způsobem. Zákazníci si chtějí být jistí, že daný produkt zakoupí u ověřeného e-shopu za férovou cenu, a proto využívají srovnávače. Mezi největší giganty patří s přehledem Heureka, Zboží.cz a Google Shopping.

Aby bylo možné váš e-shop propojit se srovnávačem zboží, je potřeba mít k dispozici tzv XML Feed. Jedná se o soubor zahrnující všechny produkty z e-shopu, který tvoří naprostý základ pro zobrazení produktů v daném srovnávači. Obsahuje jednotlivé elementy jako název, dostupnost, výroba apod. Důležitým faktorem jsou taktéž recenze, díky kterým se daný elektronický obchod může dostat na vyšší pozici i přesto, že nabízí daný produkt za vyšší cenu.

Cenu za proklik si určuje inzerent. Částka se určuje podle kategorie, do které daný produkt spadá. Zbožové srovnávače celkově patří mezi nedílnou součást marketingového mixu, díky kterým lze výrazně navýšit konverze.

Doplňkové služby k webovým stránkám

FAQ 1

Jaké jsou výhody PPC reklamy?

Mezi největší výhody PPC kampaní patří především menší časová náročnost na vytvoření a nízké náklady. Vytvoření funkční PPC reklamy je otázkou jen pár hodin. Zároveň ji lze kdykoliv pozastavit, provést veškeré potřebné změny a poté ji opět rychle zprovoznit. Správně načasovanou a efektivní online propagaci pomocí PPC lze sestavit i s nižším rozpočtem. Díky moderním nástrojům lze okamžitě vyhodnotit účinnost kampaně a v případě potřeby provést patřičné změny, které povedou k lepším výsledkům.

FAQ 2

Jaký je účel PPC kampaně?

Hlavním účelem PPC kampaně je rozšířit okruh stávajících zákazníků, zvýšit povědomí o značce a navýšit tak počet konverzí. PPC kampaň se vyskytuje v několika formách. Mezi ty přední patří vyhledávací, obsahová, produktová nebo videokampaň. Každý typ má své přínosy a je vhodný pro jiný účel kampaně. Naši PPC specialisté vám pomohou zvolit vhodný způsob propagace a sestavit špičkovou kampaň, která získá nové zákazníky pro váš projekt.  

FAQ 3

PPC versus SEO

Pro účely online propagace a zviditelnění webových stránek mezi potenciálními zákazníky slouží taktéž SEO optimalizace. Tato metoda dokáže dostat vaše webové stránky na přední místa ve vyhledávání. Výsledek se však může projevit až po několika měsících. Placená reklama (PPC) je oproti tomu sice nákladnější, výsledek je však vidět okamžitě. V předních internetových vyhledávačích se díky PPC bude vaše reklama po předem stanovenou dobu zobrazovat na nejvyšších pozicích ve vyhledávání. V ideálním případě je však vhodná kombinace obou těchto nástrojů.  

SEO Praha | Analýza klíčových slov SEO konzultace Praha

K čemu slouží PPC Systémy?

Pojem PPC sytém označuje jednotlivé platformy, na kterých se vytváří PPC kampaně. Prvně začali být využívány provozovateli vyhledávačů, kteří začali klíčová slova nabízet inzerentům. Ti pak na ně mohli navázat svou reklamu. Tyto systémy nabízejí také praktické nástroje pro statistiky a vyhodnocování kampaní, které jsou k dispozici již pár hodin po spuštění kampaně. Na jejich základě lze rychle provést patřičné úpravy a přehodnotit zacílení reklamy.

Copywriting Praha | Online reklama Praha | Sociální sítě

kontaktní osoba společnosti Expert Dev - Jiří Nevařil

Jiří Nevařil

Designer / Programátor

Online schůzka

Zaujali jsme? Sjednejte si nezávaznou online schůzku s naším obchodním zástupcem. Společně se pobavíte o potřebách vašeho projektu a možné spolupráci. Čím dříve se domluvíme, tím dříve bude hotovo.

Časté
otázky
a odpovědi

PPC reklama je optimálním řešením, když začínáte s podnikáním nebo potřebujete rychlou a efektivní propagaci. Při začátku podnikání je na místě ji skloubit s optimalizací SEO, kdy se vám PPC postará o návštěvnost na webu před tím, než vám začne fungovat SEO.

Největší výhodou PPC kampaní je ta, že i s nižším rozpočtem se dá vytvořit efektivní propagace. Vše záleží na částce, kterou jste ochotni do online reklamy investovat. Finální cena je stanovena na základě množství prokliků. Každé klíčové slovo, na které je kampaň tvořena, má stanovenou cenu za proklik. Částku můžete zjistit například na marketingminer.cz

Náš PPC specialista dokáže optimální kampaň spustit v rámci několika hodin. Ve vyhledávačích či na sociálních sítích se začne zobrazovat okamžitě po dokončení zpracování.

Mezi základní typy PPC reklamy spadají vyhledávací, obsahové, produktové a videokampaně. Každý tento typ má svoje benefity. Náš PPC specialista vám pomůže vybrat optimální řešení přímo pro vás.

Ano. V případě, že odhalíme jakékoliv nedostatky nebo nás napadnou lepší řešení, jsme schopni provést jakékoliv úpravy.

Veškeré výstupy jsou dostupné v systému, kde byla kampaň zadána (GoogleAds, Sklik). Výsledky vám rádi zpracujeme a vyhodnotíme úspěšnost v průběhu i po ukončení PPC kampaně.

Každý z těchto způsobů online marketingu má svoje pozitiva a negativa. Z dlouhodobého hlediska je lepší variantou SEO, avšak u něj trvá několik měsíců, než začne šlapat tak jak má. PPC funguje téměř okamžitě a hodí se pro krátkodobé nabídky.

PPC kampaně tvoříme zejména v Googlu, ale rádi vám jej vytvoříme i na Seznam.cz.

Na rozdíl od optimalizace SEO zde máte hned několik možností, kde svou kampaň spustit. Avšak je potřeba si nejdříve zjistit, kde se vaše cílová skupina na internetu nachází. Nejčastěji se kampaně cílí na vyhledávače (zejména Google) a sociální sítě. Zejména v rámci sociálních sítí je potřeba vědět, na které platformě je nejvyšší zastoupení, zda je to Facebook, Instagram, YouTube atd.

Kampaně ve vyhledávačích mají v průměru o více než 40 % prokliků. Zároveň je návštěvník vašeho webu, který použil PPC reklamu při nalezení vašeho webu dvakrát více nakloněn k provedení nákupu.

Veškeré výstupy jsou dostupné v systému, kde byla kampaň zadána (GoogleAds, Sklik). Výsledky vám rádi zpracujeme a vyhodnotíme úspěšnost v průběhu i po ukončení PPC kampaně.

Mezi největší výhody patří okamžitá účinnost, možnost práce s jakkoliv velkým rozpočtem, provádění úprav na již spuštěné kampani pro maximalizaci vašich cílů, zobrazení ve vyhledávání před organickým dosahem nebo efektivnější cílení na vaše zákazníky.

V kterémkoliv. PPC reklama je vhodná pro podnik v jakémkoliv odvětví a o jakékoliv velikosti.

Při spuštění PPC kampaně by měla být kontrolována každý den. Pokud hned ze začátku odhalíme jakékoliv nedostatky, můžeme rychle provést změny a nijak se nesníží její úspěšnost. Minimálně jednou týdně ji zkontroluje náš PPC specialista.

SEO optimalizace

Cílená optimalizace pro lokalitu Brno

Efektivně využíváme prostor, který Google nabízí webovým stránkám, které budují kvalitní SEO a provádějí pravidelnou optimalizaci. V návaznosti na moderní metriky Google docílíte zajímavé pozice ve vyhledávači.. V ideálním případě je to první strana. Google je nejúčinnější místo pro prezentaci – tvorba webových stránek Brno

Zacílení na zajímavé klíčové slovo – Tvorba webových stránek Brno

SEO optimalizace
Na základě analýzy klíčových slov si můžete zjistit průměrný počet vyhledávání a optimalizovat pro to svůj text. Nás při výběru klíčových slov pro vstupní stránku zajímala klíčová slova – tvorba webových stránek Brno, tvorba webu Brno, tvorba webových stránek v Brně. Klíčové slovo nejen souviset s vašim podnikáním.
SEO optimalizace

Pokud jste se dostali na naši stránku tvorba webových stránek Brno přes vyhledávač, naše SEO funguje!

Jsme rádi, že se nám podařilo vás zaujmout. Pokud jste na nás narazili z vyhledávače, máme důkaz, že naše SEO funguje. SEO je něco, co je snadno měřitelné a jeho výsledky jsou viditelné okamžitě. Při tvorbě webu je pro nás stěžejní.

Nejste z Prahy?
nevadí

Odkazy služeb - mapa

Děláme PPC pro: