PPC Ostrava
Naše firma se zaměřuje na komplexní služby v oblasti tvorby a správy PPC kampaní pro klienty nejen v Ostravě, ale i po celé republice. PPC reklamy tvoříme v nástrojích Sklik a Google Ads. U sociálních sítí se zaměřujeme na placenou reklamu na Facebooku, Instagramu, LinkedIn a YouTube.
Při práci využíváme moderní online marketingové nástroje. PPC reklama od našich specialistů pomůže navýšit obrat vaší firmy a zároveň snížit náklady za online propagaci na minimum.
Pro jednotlivce i velké firmy tvoříme efektivní PPC kampaně, které v krátkém čase přivádí nové zákazníky, ze kterých se stávají věrní. Správně načasovaná PPC kampaň, zaměřená na požadovanou cílovou skupinu má u každé firmy potenciál zvýšit zisky o desítky procent.
Naši online marketingoví experti mají za sebou již nespočet zkušeností s tvorbou a správou PPC kampaní pro jednotlivce i velké firmy z různých oborů. Se službou Online marketing Ostrava máte jistotu, že vaše finance investované do PPC reklamy budou efektivně využity pro maximální přínos kampaně. Naše odborné znalosti v oblasti PPC marketingu v Ostravě vám pomohou dosáhnout vaše cíle.
V nástroji Google Ads pro vás můžeme vytvořit propracovanou PPC kampaň v rámci nejvyužívanějšího vyhledávače na světě. Díky masivnímu rozšíření Google vyhledávače se naskýtá příležitost, jak oslovit obrovské množství potenciálních zákazníků z různých cílových skupin, jako je věk, lokace, zájmy, nákupní chování apod. Kampaň lze v případě potřeby kdykoliv zastavit, provést patřičné změny a poté ihned rychle spustit.
Přesně zacílené PPC reklamy se tak budou zobrazovat nejen ve vyhledávací části podle klíčových slov na základě kterých právě uživatelé vyhledávají produkty a služby z vašeho oboru, ale i v obsahové, kde se zobrazují formou poutavého banneru. Přes nástroj Google Ads lze spravovat i videokampaně v síti YouTube. Veškeré statistiky a úspěšnost kampaně lze následně vyhodnotit pomocí přesných dat v Google Analytics. Naše služby PPC Ostrava vám pomohou vytvořit úspěšnou kampaň a posílit vaši přítomnost na internetu.
Česká republika je jednou z velmi mála zemí, kde se i přes dominanci Googlu daří také lokálnímu vyhledávači. Reklamní systém Sklik je provozován českou společností Seznam. Základní rozdělení typů kampaní je obdobné jako u Google Ads. Stejně jako u jiných systémů, inzerent platí až za kliknutí uživatelem na reklamu. Výhodou oproti Googlu je jednodušší nastavení a větší možnosti obsahové sítě.
Pay per click reklama v systému Sklik je cílena nejen na Seznam.cz, ale i na partnerské vyhledávače jako je Stream.cz apod. Kromě klasického nastavení PPC kampaní v sobě Sklik obsahuje také veškeré potřebné nástroje pro měřitelnost a vyhodnocení úspěšnosti kampaní. Disponuje také možností nastavení měření konverzí, což nám dává přehled o počtu provedených objednávek a jejich hodnotě.
Sociální sítě se těší stále větší popularitě, což z nich dělá silného hráče v rámci online marketingových nástrojů. Jen na území České republiky se denně přihlásí více než 5 000 000 uživatelů z různých cílových skupin. Aktivní firemní účet na sociálních sítích zlepšuje dobrý dojem na zákazníky a zvyšuje důvěryhodnost podniku o více než 40 %. Rádi za vás převezmeme správu sociálních sítí a vytvoříme poutavý obsah, který bude dělaný na míru vaší cílové skupiny.
PPC reklamu přes Facebook i Instagram lze spravovat v nástroji Meta Business Manager. Náš tým se vám postará o kreativní textace i grafické podklady, bez kterých se efektivní reklama na sociálních sítích neobejde. Vývojáři z firmy Meta jsou si vědomi obrovského potenciálu sociálních sítí na poli PPC reklam, a proto se nástroje pro reklamu neustále vyvíjejí, což přispívá k větší efektivitě propagovaného obsahu. Naše služby v oblasti PPC reklama Ostrava vám pomohou vytvořit účinnou kampaň na sociálních sítích a posílit tak online přítomnost vaší firmy.
PPC kampaň vytvořená na sociální síti LinkedIn je skvělou volbu především v rámci B2B. Zde se setkávají profesionálové ze všech možných oborů s potenciálními zaměstnavateli nebo obchodními partnery. LinkedIn má v České republice více než 2 000 000 uživatelů. Jedná se tak o sociální síť, která je ideální pro prezentaci vašeho byznysu. Zároveň nabízí možnosti cílení, které jiné sociální sítě nenabízí.
Pay Per Click reklama na LinkedIn nabízí pouze jediný typ kampaně, a to textovou s grafickým podkladem. Takovou reklamu lze oproti jiným platformám cílit např. na uživatele podle pracovní pozice, konkrétní firmy, oboru nebo dosaženého vzdělání. Aktivní profil na LinkedIn vám pomůže v budování vaší značky a vytvoření lead kontaktů. Naše služby marketingu PPC v oblasti Ostravy a okolí vám mohou poskytnout efektivní PPC kampaň na LinkedIn, která posílí váš byznys a osloví správnou cílovou skupinu.
YouTube je nejnavštěvovanější videoplatforma na světě spadající pod společnost Google. Zároveň se jedná o druhý nejpoužívanější vyhledávač. V České republice navštíví YouTube více než 6 000 000 uživatelů za měsíc. Kromě mladé generace má i velmi početné zastoupení u vyšších věkových skupin. Video používá v rámci online propagace více než 80 % marketingových specialistů.
PPC reklama na YouTube se nastavuje v systému Google Ads. Kromě videokampaně je možné využít také bannerovou reklamu nebo se lze zaměřit na remarketing. Výhodou této formy propagace je možnost vytvoření efektivní reklamy i s nižším rozpočtem. Cena za tisíc zobrazení se pohybuje již od 100,- Kč. Na uživatele lze cílit například podle historie vyhledávání nebo podle oblíbené tématiky videí. Jelikož se v rámci Ostravy ale také celé ČR jedná o platformu se srovnatelnou sledovaností jako největší televizní kanály, stává se tak z YouTube skvělá volba pro oslovení potenciálních zákazníků.
Majitelé e-shopů, kteří vytváří efektivní marketingový mix, by určitě neměly zapomenout na zbožové srovnávače, které patří mezi nejvíce konverzní kanály z oblasti online marketingu. Mezi nejvýznamnější patří Heureka a Zboží.cz. S posledními roky se tyto zbožové katalogy staly čím dál více využívané díky stále větší oblibě nakupování online. Spousta zákazníků před nákupem ráda využije možnost srovnání cen s konkurenčními e-shopy, které se mohou pochlubit skvělými recenzemi. PPC reklama Ostrava vám může pomoci využít plný potenciál zbožových srovnávačů a optimalizovat vaši online marketingovou strategii.
Co vám přinesou zbožové srovnávače?
Cenu za proklik si stanovuje každý inzerent sám. Ta se určuje podle konkrétní kategorie, do které produkt spadá. Pokud výsledná cena za produkt nepřesahuje 21,- Kč, není za proklik účtovaná žádná cena. Aby mohl e-shop spolupracovat s některým ze zbožových srovnávačů, je nutné, aby disponoval tzv. XML feed souborem.
Účelem každé PPC kampaně je zvýšit povědomí o značce, oslovit nové zákazníky a zároveň navýšit počet konverzí. K tomu taktéž patří i optimalizace nákladů vynaložených za online propagaci. PPC kampaň se objevuje v několika formách. Jedná se o vyhledávací, obsahovou, produktovou nebo videokampaň. Každá má své výhody a je vhodná pro jiný typ podnikání. Náš tým je tu pro vás, aby po vyhodnocení zvolil nejlepší způsob propagace vašeho projektu, který vám přinese maximální užitek z nákladů na Pay Per Click reklamu.
Naše firma je pro vás v rámci našich služeb připravena zajistit špičkovou SEO optimalizaci. Jejím cílem je, aby se vaše webové stránky zobrazovaly na co nejvyšších pozicích ve vyhledávání. Oproti PPC se jedná o dlouhodobou strategii, jejíž výsledky se projeví až po několika měsících od provedení SEO optimalizace. PPC kampaň sice vyžaduje vyšší náklady než SEO, reklama se však bude téměř okamžitě zobrazovat v popředí internetového vyhledávání. V rámci dlouhodobé strategie je ideální použít kombinaci obou nástrojů.
Pay Per Click reklama má několik výhod. Jednou z nich, jak už z názvu vyplývá, je fakt, že inzerent platí až v momentě, kdy potenciální zákazník na danou reklamu klikne. Do té doby se neúčtují žádné poplatky. Oproti jiným marketingovým nástrojům se jedná o levnější řešení, při kterém lze navíc přesně cílit na požadovanou skupinu zákazníku podle mnoha kritérií. PPC reklamu lze kdykoliv pozastavit a upravit dle potřeby. PPC reklamy je možné snadno testovat a měřit potřebné údaje pomocí několika nástrojů. Reklama je viditelná ihned, čímž lze ihned získávat nové zákazníky.
Naši specialisté mají za sebou již mnoho úspěšných spoluprací s klienty po celé České republice, se kterými jsme posléze navázali dlouhodobou spolupráci, nejen v oblasti správy PPC kampaní. Ve firmě Expert Dev je pro nás samozřejmostí, aby byl každý klient maximálně spokojen s odvedenou prací. Pokud plánujete pro vaši firmu vytvořit novou PPC reklamu nebo správu současné PPC kampaně, neváhejte a kdykoliv nás KONTAKTUJTE. S námi se můžete spolehnout na rychlou komunikaci a pečlivě odvedenou práci.
PPC reklama je optimálním řešením, když začínáte s podnikáním nebo potřebujete rychlou a efektivní propagaci. Při začátku podnikání je na místě ji skloubit s optimalizací SEO, kdy se vám PPC postará o návštěvnost na webu před tím, než vám začne fungovat SEO.
Největší výhodou PPC kampaní je ta, že i s nižším rozpočtem se dá vytvořit efektivní propagace. Vše záleží na částce, kterou jste ochotni do online reklamy investovat. Finální cena je stanovena na základě množství prokliků. Každé klíčové slovo, na které je kampaň tvořena, má stanovenou cenu za proklik. Částku můžete zjistit například na marketingminer.cz
Náš PPC specialista dokáže optimální kampaň spustit v rámci několika hodin. Ve vyhledávačích či na sociálních sítích se začne zobrazovat okamžitě po dokončení zpracování.
Mezi základní typy PPC reklamy spadají vyhledávací, obsahové, produktové a videokampaně. Každý tento typ má svoje benefity. Náš PPC specialista vám pomůže vybrat optimální řešení přímo pro vás.
Ano. V případě, že odhalíme jakékoliv nedostatky nebo nás napadnou lepší řešení, jsme schopni provést jakékoliv úpravy.
Veškeré výstupy jsou dostupné v systému, kde byla kampaň zadána (GoogleAds, Sklik). Výsledky vám rádi zpracujeme a vyhodnotíme úspěšnost v průběhu i po ukončení PPC kampaně.
Každý z těchto způsobů online marketingu má svoje pozitiva a negativa. Z dlouhodobého hlediska je lepší variantou SEO, avšak u něj trvá několik měsíců, než začne šlapat tak jak má. PPC funguje téměř okamžitě a hodí se pro krátkodobé nabídky.
PPC kampaně tvoříme zejména v Googlu, ale rádi vám jej vytvoříme i na Seznam.cz.
Na rozdíl od optimalizace SEO zde máte hned několik možností, kde svou kampaň spustit. Avšak je potřeba si nejdříve zjistit, kde se vaše cílová skupina na internetu nachází. Nejčastěji se kampaně cílí na vyhledávače (zejména Google) a sociální sítě. Zejména v rámci sociálních sítí je potřeba vědět, na které platformě je nejvyšší zastoupení, zda je to Facebook, Instagram, YouTube atd.
Kampaně ve vyhledávačích mají v průměru o více než 40 % prokliků. Zároveň je návštěvník vašeho webu, který použil PPC reklamu při nalezení vašeho webu dvakrát více nakloněn k provedení nákupu.
Veškeré výstupy jsou dostupné v systému, kde byla kampaň zadána (GoogleAds, Sklik). Výsledky vám rádi zpracujeme a vyhodnotíme úspěšnost v průběhu i po ukončení PPC kampaně.
Mezi největší výhody patří okamžitá účinnost, možnost práce s jakkoliv velkým rozpočtem, provádění úprav na již spuštěné kampani pro maximalizaci vašich cílů, zobrazení ve vyhledávání před organickým dosahem nebo efektivnější cílení na vaše zákazníky.
V kterémkoliv. PPC reklama je vhodná pro podnik v jakémkoliv odvětví a o jakékoliv velikosti.
Při spuštění PPC kampaně by měla být kontrolována každý den. Pokud hned ze začátku odhalíme jakékoliv nedostatky, můžeme rychle provést změny a nijak se nesníží její úspěšnost. Minimálně jednou týdně ji zkontroluje náš PPC specialista.
Jak vytvořit webové stránky? | Co je to microsite | Kolik stojí tvorba webových stránek | Poutavý text na webu? Základ úspěšného byznysu! | Tvorba webových stránek Ostrava | Pronájem e-shopu | SEO Ostrava | Pronájem microsite a webových stránek | Digitální agentura Ostrava | Grafické práce Ostrava | Online marketing Ostrava | PPC Ostrava | Javascript programátor | PHP programátor
+420 608 657 281
info@expert-dev.cz
Adresa kanceláře
třída Tomáše Bati 87
760 01 Zlín, Česká republika