PPC Olomouc
Vytvoříme pro vás profesionální PPC reklamu na míru, ať už jste jednotlivec nebo velká firma. Při práci na projektech využíváme moderní online marketingové nástroje, které vám zaručí jasný náskok před konkurencí.
PPC reklamy zpracováváme v systémech Google Ads a Sklik. V rámci sociálních sítí se zaměřujeme na placené reklamy na Facebooku, Instagramu, LinkedIn a YouTube. Služba PPC Olomouc vám pomůže získat nové zákazníky a navýšit zisky o desítky procent.
Přemýšlíte, jak spolehlivě oslovit novou klientelu v Olomouci a zároveň neutratit majlant? Náš tým pro vás vytvoří profesionální PPC kampaň, která bude přesně zaměřená na požadovanou cílovou skupinu. Tu lze definovat pomocí mnoha parametrů, jako je například věk, pohlaví, lokace, zájmy apod.
Mezi některé z výhod PPC kampaní patří nižší nároky na finance oproti jiným nástrojům, rychlé spuštění a přesná měřitelnost výsledků kampaně. Inzerent neplatí za zobrazení reklam, ale až za zákazníkův proklik. V rámci našich služeb pro vás rádi zajistíme také potřebné grafické podklady a poutavé textace, které k úspěšnému PPC marketingu neodmyslitelně patří.
Přes reklamní systém Google Ads lze efektivně oslovit potenciální zákazníky i s nižším marketingovým rozpočtem. PPC marketing vám umožňuje cílit na uživatele, kteří aktivně procházejí produkty a služby na nejvyužívanějším vyhledávači světa. Přes tento nástroj lze zaujmout zákazníky i na Google mapách nebo na videoplatformě YouTube, která taktéž spadá pod společnost Google.
Google reklama se může zobrazovat ve vyhledávací části na prvních čtyřech pozicích nad výsledky neplaceného vyhledávání. Další možností jsou obsahové reklamy, které se zobrazují formou poutavého banneru. Tato forma PPC reklamy může být efektivní i na stránkách online deníků, blogů a v mobilních aplikacích. Pro firmy v oblasti Olomouce je PPC reklama důležitým nástrojem pro geograficky cílenou kampaň, oslovující konkrétní publikum v tomto regionu. Výsledky kampaně lze přesně vyhodnotit pomocí nástroje Google Analytics.
Sklik je reklamní systém společnosti Seznam, který poskytuje efektivní prostředek pro PPC marketing. I přes dominanci Googlu má tento český vyhledávač stále silné zastoupení. Sklik reklama se taktéž zobrazuje v obsahové i vyhledávací části. Vyhledávací síť je zacílena na uživatele, kteří aktivně hledají na stránkách Seznam.cz nebo na některém z partnerských vyhledávačů. Obsahová síť cílí na uživatele formou textové nebo grafické reklamy uživatelům, kteří si právě prohlížejí stránky, které tematicky souvisí s reklamou.
V oblasti Olomouce je Sklik reklama skvělým nástrojem pro PPC kampaň, umožňující cílení na specifické regionální publikum. Tento nástroj může být klíčovým prvkem online marketingu PPC, poskytujícím přístup k více než 95% české internetové populace na nejčtenějších webech jako jsou Novinky.cz, Sport.cz, Sauto.cz, Sreality.cz nebo například Nova.cz. Díky přesným statistikám máte k dispozici přehled o počtech nákupů, provedených registrací a prokliků.
Sociální sítě jsou skvělým místem, kde lze oslovit miliony potenciálních zákazníků z různých cílových skupin. V rámci České republiky se podle statistik denně přihlásí více než 5 000 000 uživatelů, což poskytuje obrovský potenciál pro online marketing PPC. Jednou z možností, jak zapůsobit na klienty lepším dojmem je mít aktivní profil na sociálních sítích. Naši specialisté jsou připraveni se postarat o profesionální obsah na vašem firemním Facebooku i Instagramu, který osloví vaši cílovou skupinu.
PPC reklamu přes tyto sociální sítě lze spravovat přes nástroj Meta Business Manager. PPC reklama Olomouc na sociálních sítích vynikajícím prostředkem pro oslovování místního publika a zvyšování povědomí o značce. Vývojáři jsou si dobře vědomi marketingového potenciálu na této platformě, a proto neustále vyvíjejí a zlepšují dosavadní funkce, což přispívá k větší efektivitě výsledných reklam. Pro lepší přehled o návštěvnosti webu mohou naši specialisté propojit váš web s nástrojem Facebook Pixel.
Pro oslovení uživatelů z oblasti B2B sektoru je skvělou volbou sociální síť LinkedIn. Jedná se o byznysovou platformu, kde se setkávají profesionálové z různých firem a oborů s potenciálními zaměstnavateli nebo obchodními partnery. V České republice má LinkedIn více než 2 000 000 aktivních uživatelů. Zároveň je zde možné cílit na uživatele pomocí kritérií, které jiné nástroje nenabízí, jako například podle konkrétní firmy, pracovní pozice nebo dosaženého vzdělání.
Pay Per Click reklama na LinkedIn nabízí pouze jedinou možnost propagace, a to na základě propagovaného příspěvku s poutavou textací a grafikou. V Olomouci a okolí může pravidelná aktivita na firemním LinkedIn profilu pomoci vaší firmě s úspěšným budováním značky a vytvořením lead kontaktů.
Pod společnost Google spadá také největší videoplatforma na světě, která je zároveň druhým nejpoužívanějším vyhledávačem. V současnosti se může pyšnit více než jednou miliardou uživatelů po celém světě. V České republice navštíví YouTube měsíčně více než 6 000 000 uživatelů. K oslovení nových zákazníků využívá video více než 80% specialistů z oblasti online marketingu.
YouTube PPC kampaně se nastavují v nástroji Google Ads. Velkou výhodou jsou nižší nároky na rozpočet. Cena za tisíc zobrazení se pohybuje již od 100,- Kč. Videokampaň se může zobrazovat cílové skupině před zhlédnutím videa nebo ve vyhledávání. Lze také využít online propagace formou banneru. Na uživatele lze cílit například na základě historie vyhledávání nebo podle oblíbené tématiky videí. V ČR má YouTube srovnatelnou sledovanost jako největší televizní kanály, což z ní dělá skvělé místo pro online propagaci.
Při budování marketingového mixu je pro majitele e-shopů skvělou možností využít služeb zbožových srovnávačů. Ty můžeme bezpochyby řadit mezi nejvíce konverzní kanály. Mnoho zákazníků před nákupem prochází jednotlivé produkty přes zbožové srovnávače, aby měli jistotu, že zakoupí dané zboží u ověřeného e-shopu za co nejnižší cenu. Mezi nejvýznamnější hráče u nás patří Zboží.cz a Heureka.
S čím pomohou vašemu e-shopu zbožové srovnávače?
K propojení e-shopu se zbožovým srovnávačem slouží XML Feed soubor. Nakupování online se stává stále více oblíbeným oproti klasickým kamenným prodejnám, a proto spolupráce e-shopu se zbožovým srovnávačem znamená výrazný náskok před konkurencí. V Olomouci a okolí mohou majitelé e-shopů využívat PPC marketing prostřednictvím zbožových srovnávačů, čímž posilují svou online přítomnost a zvyšují šance na úspěch v online prostoru.
Každá profesionální PPC kampaň má za úkol oslovit nové zákazníky přes reklamní systém, kde lze snadno oslovit cílovou skupinu pro daný projekt. Dále také zvýšit povědomí o značce a tím pádem i navýšit počet konverzí. Důležitým faktorem je taktéž optimalizovat náklady za online reklamu. PPC kampaní existuje několik druhů, a to vyhledávací, obsahová, produktová a videokampaň. Každý typ má své výhody a je vhodný pro jiný typ podnikání. Naši specialisté mají za sebou již letité zkušenosti pro klienty z celé republiky, a proto jsou připraveni zvolit pro vás ideální platformu a typ Pay Per Click kampaně pro váš projekt.
PPC reklama disponuje několika benefity. Jedním z největších je bezpochyby možnost vytvořit PPC kampaň s nižšími náklady oproti klasickým marketingovým nástrojům. PPC reklamy účtují inzerentovi poplatky až v případě, kdy potenciální zákazník klikne na danou reklamu, nikoliv již za zobrazení. Na cílovou skupinu lze přesně cílit na základě mnoha kritérií, jako je pohlaví, věk, lokace, rodinný stav, zájmy a spoustu dalších. Probíhající kampaň lze kdykoliv pozastavit a v případě potřeby provést jakékoliv změny, jako je úprava rozpočtu, změny grafických podkladů apod. Následně lze kampaň opět rychle spustit.
Pro jednotlivce i velké firmy zajišťujeme prvotřídní SEO optimalizaci. Jejím úkolem je, aby se webové stránky a e-shopy klientů zobrazovali na předních pozicích ve vyhledávačích na základě hledaných klíčových slov. Oproti PPC se jedná o dlouhodobou strategii, jejíž výsledky se ve vyhledávačích mohou projevit až po několika měsících. PPC kampaně vyžadují vyšší náklady, ovšem jejich výsledky jsou viditelné okamžitě. Placená reklama ve vyhledávací části se zobrazuje nad klasickými výsledky hledání, které jsou označené jako „Reklama“. V rámci dlouhodobé strategie je výhodnější zkombinovat obě strategie současně.
Firma Expert Dev má za sebou již mnoho spoluprací, nejen z oblasti tvorby a správy PPC kampaní pro jednotlivce i velké firmy. Díky pozitivním výsledkům jsme s mnoha klienty po prvních kampaních navázali dlouhodobou spolupráci. Spokojenost klienta a jasný přínos PPC reklam je pro nás samozřejmostí, stejně jako dodržení stanovených termínů a rychlá komunikace. Pokud plánujete vytvořit smysluplnou PPC reklamu, která vám přinese užitek, nebo efektivnější správu současné PPC kampaně, neváhejte a kdykoliv nás KONTAKTUJTE. Naši pobočku najdete v centru Zlína, veškeré detaily však můžeme projednat také telefonicky nebo online.
PPC reklama je optimálním řešením, když začínáte s podnikáním nebo potřebujete rychlou a efektivní propagaci. Při začátku podnikání je na místě ji skloubit s optimalizací SEO, kdy se vám PPC postará o návštěvnost na webu před tím, než vám začne fungovat SEO.
Největší výhodou PPC kampaní je ta, že i s nižším rozpočtem se dá vytvořit efektivní propagace. Vše záleží na částce, kterou jste ochotni do online reklamy investovat. Finální cena je stanovena na základě množství prokliků. Každé klíčové slovo, na které je kampaň tvořena, má stanovenou cenu za proklik. Částku můžete zjistit například na marketingminer.cz
Náš PPC specialista dokáže optimální kampaň spustit v rámci několika hodin. Ve vyhledávačích či na sociálních sítích se začne zobrazovat okamžitě po dokončení zpracování.
Mezi základní typy PPC reklamy spadají vyhledávací, obsahové, produktové a videokampaně. Každý tento typ má svoje benefity. Náš PPC specialista vám pomůže vybrat optimální řešení přímo pro vás.
Ano. V případě, že odhalíme jakékoliv nedostatky nebo nás napadnou lepší řešení, jsme schopni provést jakékoliv úpravy.
Veškeré výstupy jsou dostupné v systému, kde byla kampaň zadána (GoogleAds, Sklik). Výsledky vám rádi zpracujeme a vyhodnotíme úspěšnost v průběhu i po ukončení PPC kampaně.
Každý z těchto způsobů online marketingu má svoje pozitiva a negativa. Z dlouhodobého hlediska je lepší variantou SEO, avšak u něj trvá několik měsíců, než začne šlapat tak jak má. PPC funguje téměř okamžitě a hodí se pro krátkodobé nabídky.
PPC kampaně tvoříme zejména v Googlu, ale rádi vám jej vytvoříme i na Seznam.cz.
Na rozdíl od optimalizace SEO zde máte hned několik možností, kde svou kampaň spustit. Avšak je potřeba si nejdříve zjistit, kde se vaše cílová skupina na internetu nachází. Nejčastěji se kampaně cílí na vyhledávače (zejména Google) a sociální sítě. Zejména v rámci sociálních sítí je potřeba vědět, na které platformě je nejvyšší zastoupení, zda je to Facebook, Instagram, YouTube atd.
Kampaně ve vyhledávačích mají v průměru o více než 40 % prokliků. Zároveň je návštěvník vašeho webu, který použil PPC reklamu při nalezení vašeho webu dvakrát více nakloněn k provedení nákupu.
Veškeré výstupy jsou dostupné v systému, kde byla kampaň zadána (GoogleAds, Sklik). Výsledky vám rádi zpracujeme a vyhodnotíme úspěšnost v průběhu i po ukončení PPC kampaně.
Mezi největší výhody patří okamžitá účinnost, možnost práce s jakkoliv velkým rozpočtem, provádění úprav na již spuštěné kampani pro maximalizaci vašich cílů, zobrazení ve vyhledávání před organickým dosahem nebo efektivnější cílení na vaše zákazníky.
V kterémkoliv. PPC reklama je vhodná pro podnik v jakémkoliv odvětví a o jakékoliv velikosti.
Při spuštění PPC kampaně by měla být kontrolována každý den. Pokud hned ze začátku odhalíme jakékoliv nedostatky, můžeme rychle provést změny a nijak se nesníží její úspěšnost. Minimálně jednou týdně ji zkontroluje náš PPC specialista.
Jak vytvořit web? | Co je to microsite? | Kolik stojí tvorba webových stránek? | Poutavý text jako základ pro fungující byznys | Tvorba webových stránek Olomouc | Pronájem e-shopu | SEO Olomouc | Pronájem microsite a webových stránek | Digitální agentura Olomouc | Grafické práce Olomouc | Online Marketing Olomouc | Tvorba e-shopu Olomouc
+420 608 657 281
info@expert-dev.cz
Adresa kanceláře
třída Tomáše Bati 87
760 01 Zlín, Česká republika