PPC Brno
Jsme profesionálové v oblasti PPC reklamy pro jednotlivce i velké firmy z celé republiky. Náš tým zkušených odborníků pro vás v rámci našich služeb vytvoří PPC reklamu, která hravě osloví novou klientelu pro vaše podnikání. Reklamu tvoříme v nástrojích Sklik a Google Ads. Na sociálních sítích se zaměřujeme na propagaci v rámci Facebooku, Instagramu, LinkedIn a YouTube.
Správně načasovaná a zacílená PPC reklama dokáže během krátké chvíle efektivně zaujmout požadovanou skupinu zákazníků a navýšit vaše zisky o desítky procent, čímž získáte výrazný náskok před konkurencí.
Naši marketingoví specialisté mají za sebou již léta praxe s tvorbou a správou PPC kampaní pro spokojené klienty, a to nejen z Brna a blízkého okolí. Tvorba a správa PPC kampaně vyžaduje moderní postupy a online marketingové nástroje. Plánujete vytvořit online propagaci vašich produktů či služeb, která má smysl? Díky naší službě Online marketing Brno pro vás vytvoříme PPC reklamu Brno dle vašich představ, která se rychle zobrazí v popředí internetového vyhledávání nebo na vámi zvolené sociální síti. Rádi pro vás také upravíme vaši stávající PPC kampaň za účelem dosažení větší efektivity. Díky našemu zázemí v online marketingu jsme připraveni podpořit váš růst a úspěch na internetovém trhu s pay-per-click reklamou.
Služba Google Ads je reklamní systém společnosti Google provozující světově nejpoužívanější vyhledávač. PPC reklama vytvořená v tomto nástroji je skvělým způsobem, jak oslovit nepřeberné množství potenciálních zákazníků z přesně stanovené cílové skupiny, kteří na základě klíčových slov právě hledají produkty nebo služby z vašeho oboru.
Reklama ve vyhledávači se zobrazuje na prvních místech nad výsledky běžného vyhledávání. Máte tak jistotu, že si zákazník všimne vašeho webu dříve než konkurence a následně tak může u vás snadno provést konverzi. Obsahová reklama Brno se zobrazuje formou poutavé grafiky nebo bannerů na jakémkoli webu, který poskytne společnosti Google reklamní prostor. Uživatele internetu lze oslovit také pomocí videokampaně nebo takzvaného remarketingu. Veškerá měřitelná data lze napojit na nástroj Google Analytics a následně tak provést vyhodnocení efektivity PPC kampaně a v případě potřeby provést rychle změny, které povedou k lepším výsledkům. Pro firmy v Brně a okolí poskytuje PPC marketing prostřednictvím Google Ads efektivní způsob, jak dosáhnout konkrétních marketingových cílů.
Reklamní sytém Sklik je provozován českou společností Seznam. V České republice se jedná hned po Googlu o druhý nejpoužívanější vyhledávač, kde lze taktéž oslovit velké množství potenciálních zákazníků. Správa PPC reklamy od Skliku je v základech stejná jako u Google Ads.
V rámci vyhledávače Seznam.cz lze využít vyhledávací, obsahovou i videokampaň. Majitelé e-shopů ocení taktéž produktovou kampaň, se kterou je možné oslovit zákazníky ve vyhledávání na základě XML feedu. Váš projekt bude také možné podle cílové skupiny zviditelnit na partnerských webech jako jsou Novinky.cz, Sport.cz, iDnes.cz, Nova.cz a dalších. Díky jednoduchosti a přehlednosti Skliku lze jakoukoliv PPC kampaň kdykoliv upravit, ať už se jedná o nastavení rozpočtu, textaci, grafické podklady nebo cílovou skupinu. K dispozici jsou také veškeré statistiky, na jejichž základě lze snadno měřit úspěšnost kampaně. Budete tak mít přehled o tom, kolik lidí u vás provedlo nákup, registraci nebo jaký byl počet prokliků. Sklik poskytuje efektivní nástroj pro PPC marketing pro firmy v Brně a jeho okolí, který umožňuje flexibilní a přesné cílení a optimalizaci reklamních kampaní.
YouTube je nejvyužívanější platforma pro sdílení videosouborů na světě s více než jednou miliardou uživatelů. Hned po Googlu se jedná o druhý nejpoužívanější vyhledávač. Videoreklamu tak můžeme s jistotou považovat za další efektivní způsob propagace s možností oslovit miliony lidí z různých cílových skupin.
Výhodou PPC kampaně na YouTube je v první řadě možnost vytvořit propagaci i s nižším rozpočtem. Cena za tisíc zobrazení se pohybuje již od 100,- Kč. Reklama na YouTube cílí na dané uživatele především podle historie předchozího vyhledávání nebo na základě tématiky oblíbených videí daného uživatele (vaření, sport, kutilství apod.). Videopropagaci je možné zobrazit ve výsledcích vyhledávání, na konkrétních kanálech nebo na partnerských webech a aplikacích v rámci obsahové sítě Google.
Jelikož je tento způsob propagace nastavován v nástroji Google Ads, reklamu lze taktéž kdykoliv rychle pozastavit, pozměnit některé parametry a opět rychle spustit. Správně propracovaná a umístěná YouTube kampaň se může stát skvělým zdrojem nových příjmů pro vaše podnikání.
Sociální síť LinkedIn je skvělou možností pro PPC reklamu v oblasti B2B sektoru. Propojují se zde profesionálové napříč firmami z různých oborů z celé republiky. Ti jsou většinou spojeni s marketingem nebo obchodním oddělením dané firmy, což z nich dělá publikum s výrazně větší kupní sílou než u běžných uživatelů jiných sociálních sítí.
Oproti jiným PPC online marketingovým nástrojům LinkedIn nabízí pouze jeden typ kampaně, a sice textovou s grafickým podkladem. Tu lze zacílit na uživatele např. podle velikosti firmy nebo konkrétní pozice, případně zaměstnance konkrétních firem, které lze pomocí jiných nástrojů jen velmi z těží oslovit.
Sociální sítě jsou dnes nedílnou součástí každodenního života většiny populace. Jen v České republice se každý den přihlásí na sociální sítě více než 5 000 000 uživatelů. Bezpochyby se tak jedná o ideální místo na spuštění profesionální PPC reklamy a oslovení nových klientů. Facebook i Instagram spadají pod společnost Meta Platforms.
Naši specialisté jsou připraveni pro vás vytvořit firemní profil a promyšlenou PPC kampaň v nástroji Meta Business manager, odkud lze spravovat reklamu na Facebooku i Instagramu. Vývojáři Meta Business jsou si dobře vědomi marketingového potenciálu obou sociálních sítí, a proto neustále provádí různé inovace a vylepšení pro lepší možnosti propagace. Tu je pak možné cílit podle mnoha kategorií, jako je například přesná lokace, věk, pohlaví, koníčky, rodinný stav, nákupní chování apod. Nástroj Meta Business disponuje také grafy a analýzami pro vyhodnocení efektivity kampaně. Firemní profil je také možné propojit s Facebook Pixel pro větší povědomí o návštěvností webových stránek. PPC marketing pro Brno a okolité města na Facebooku a Instagramu představují efektivní strategii pro rozšíření dosahu, budování značky a generování konverzí.
Jedná se o velmi důležitou součást marketingového mixu, která zároveň představuje nejvíce konverzní kanál pro všechny e-shopy. Za posledních pár let raketově narostla obliba zákazníků v nakupování online. Každý chce mít jistotu, že nakoupí u ověřeného prodejce za férovou cenu. Díky tomu začaly být čím dál více v oblibě zbožové srovnávače. Mezi nejvíce využívané srovnávače v rámci České republiky můžeme jmenovat Heureku, Zboží.cz a Google Shopping.
Jaké jsou výhody zbožových srovnávačů?
Pro spolupráci s některým ze srovnávačů je nutné, aby každý e-shop měl k dispozici tzv. XML Feed soubor. Ten obsahuje veškeré důležité informace o všech produktech, jako je například název, informace o výrobě, dostupnost apod. Cenu za daný proklik si může určit inzerent sám. Ta se však odvíjí od dané kategorie, pod kterou určitý typ zboží spadá. Dalším z důležitých cílů pro každý e-shop v rámci srovnávačů je počet pozitivních recenzí. Díky nim se může e-shop dostat na vyšší pozici i přesto, že nabízí produkt za vyšší cenu. Zbožové srovnávače představují nejen pro firmy v Brně ale také v jiných městech po celé ČR efektivní prostředek pro zvýšení viditelnosti, získání nových zákazníků a optimalizaci marketingových nákladů prostřednictvím PPC strategie.
U většiny typů kampaní je nutné brát v potaz i vizuální stránku PPC reklamy. Ať už se jedná o propagaci na sociálních sítích nebo obsahovou kampaň ve vyhledávačích, uživatele je nutné zaujmout s profesionálními grafickými podklady. Náš tým grafiků je kdykoliv připraven vytvořit pro vás poutavý banner nebo příspěvek na sociální sítě, případně jiný obsah za účelem propagace. Další neméně důležitou součástí je kvalitní copywriting. Vymyslíme pro vás poutavé textace, které vám pomohou s propagací vašich produktů či služeb na jakékoliv platformě či sociální síti.
V úplném základu se u obou variant jedná o efektivní nástroj online marketingu pro zviditelnění vašeho webu na internetu. V případě SEO optimalizace se jedná o strategii, jejíž výsledky se projeví i po několika měsících od optimalizace webových stránek. PPC kampaň sice vyžaduje vyšší náklady, její výsledky jsou však vidět okamžitě. V případě PPC reklamy Brno u webových vyhledávačů, se reklama bude zobrazovat na nejvyšších pozicích nad klasickými výsledky vyhledávání. Pro dlouhodobou efektivitu je vhodná kombinace obou variant, díky které uživatelé na internetu vaše podnikání rozhodně nepřehlédnou.
PPC reklama disponuje několika benefity. Největším z nich je dozajista nízká časová náročnost na vytvoření a možnost rychlých úprav během propagace. Vytvoření funkční PPC reklamy je otázkou pár hodin. V případě potřeby je možné kampaň kdykoliv pozastavit a provést jakékoliv změny v cílení, úpravy rozpočtu apod. Následně lze kampaň rychle opět zprovoznit. Efektivní a skvěle fungující kampaň lze zprovoznit i s nižšími náklady. Naši experti mají k dispozici několik moderních analytických nástrojů, díky kterým je možné kampaň kdykoliv vyhodnotit.
Naše firma má za sebou již nespočet úspěšných spoluprací s klienty po celé České republice, a to nejen v rámci tvorby PPC Brno reklam. Mnoho zákazníků s námi posléze navázalo dlouhodobou spolupráci. Ve firmě Expert Dev nám záleží na oboustranné spokojenosti při spolupráci na každém projektu. Pokud plánujete vytvořit placenou propagaci pro vaši firmu, neváhejte a kdykoliv nás KONTAKTUJTE. Rádi vám se vším poradíme a postaráme se o to, aby vaše PPC reklama splnila požadovaný účel.
PPC reklama je optimálním řešením, když začínáte s podnikáním nebo potřebujete rychlou a efektivní propagaci. Při začátku podnikání je na místě ji skloubit s optimalizací SEO, kdy se vám PPC postará o návštěvnost na webu před tím, než vám začne fungovat SEO.
Největší výhodou PPC kampaní je ta, že i s nižším rozpočtem se dá vytvořit efektivní propagace. Vše záleží na částce, kterou jste ochotni do online reklamy investovat. Finální cena je stanovena na základě množství prokliků. Každé klíčové slovo, na které je kampaň tvořena, má stanovenou cenu za proklik. Částku můžete zjistit například na marketingminer.cz
Náš PPC specialista dokáže optimální kampaň spustit v rámci několika hodin. Ve vyhledávačích či na sociálních sítích se začne zobrazovat okamžitě po dokončení zpracování.
Mezi základní typy PPC reklamy spadají vyhledávací, obsahové, produktové a videokampaně. Každý tento typ má svoje benefity. Náš PPC specialista vám pomůže vybrat optimální řešení přímo pro vás.
Ano. V případě, že odhalíme jakékoliv nedostatky nebo nás napadnou lepší řešení, jsme schopni provést jakékoliv úpravy.
Veškeré výstupy jsou dostupné v systému, kde byla kampaň zadána (GoogleAds, Sklik). Výsledky vám rádi zpracujeme a vyhodnotíme úspěšnost v průběhu i po ukončení PPC kampaně.
Každý z těchto způsobů online marketingu má svoje pozitiva a negativa. Z dlouhodobého hlediska je lepší variantou SEO, avšak u něj trvá několik měsíců, než začne šlapat tak jak má. PPC funguje téměř okamžitě a hodí se pro krátkodobé nabídky.
PPC kampaně tvoříme zejména v Googlu, ale rádi vám jej vytvoříme i na Seznam.cz.
Na rozdíl od optimalizace SEO zde máte hned několik možností, kde svou kampaň spustit. Avšak je potřeba si nejdříve zjistit, kde se vaše cílová skupina na internetu nachází. Nejčastěji se kampaně cílí na vyhledávače (zejména Google) a sociální sítě. Zejména v rámci sociálních sítí je potřeba vědět, na které platformě je nejvyšší zastoupení, zda je to Facebook, Instagram, YouTube atd.
Kampaně ve vyhledávačích mají v průměru o více než 40 % prokliků. Zároveň je návštěvník vašeho webu, který použil PPC reklamu při nalezení vašeho webu dvakrát více nakloněn k provedení nákupu.
Veškeré výstupy jsou dostupné v systému, kde byla kampaň zadána (GoogleAds, Sklik). Výsledky vám rádi zpracujeme a vyhodnotíme úspěšnost v průběhu i po ukončení PPC kampaně.
Mezi největší výhody patří okamžitá účinnost, možnost práce s jakkoliv velkým rozpočtem, provádění úprav na již spuštěné kampani pro maximalizaci vašich cílů, zobrazení ve vyhledávání před organickým dosahem nebo efektivnější cílení na vaše zákazníky.
V kterémkoliv. PPC reklama je vhodná pro podnik v jakémkoliv odvětví a o jakékoliv velikosti.
Při spuštění PPC kampaně by měla být kontrolována každý den. Pokud hned ze začátku odhalíme jakékoliv nedostatky, můžeme rychle provést změny a nijak se nesníží její úspěšnost. Minimálně jednou týdně ji zkontroluje náš PPC specialista.
+420 608 657 281
info@expert-dev.cz
Adresa kanceláře
třída Tomáše Bati 87
760 01 Zlín, Česká republika