V expertdevu občas na podobnou otázku narazíme – proč bych si zrovna já měl zakládat webovou stránku a starat se o nějaký internet, když za časů, kdy jsem začínal, to šlo i bez něj? Jistě, v devadesátých letech, když se v porevolučním období zakládaly tisíce společností a malých firem a lidé okusili kouzlo volného trhu, byl internet v plenkách a osobní počítače jen nedosažitelným snem, vypadala reklama a propagace úplně jinak.
Pokud jste potřebovali instalatéra nebo chtěli navštívit nějaké dobré kadeřnictví v okolí, podívali jste se do Zlatých stránek, kde všechny podniky uváděly tytéž informace – název, druh služby nebo výroby a telefonní číslo. Vy jste si tak intuitivně, na doporučení známého nebo podle vzdálenosti vybrali podnik a mohli jste jen doufat, že jste zvolili správně.
Dnes už výběr obchodu, kde nakoupím, nebo služby, kterou si zaplatím. není takovou sázkou do loterie. Na internetu jsou nám k dispozici recenze skutečných uživatelů a zákazníků, což nám také značným způsobem usnadňuje rozhodování.
Představte si sebe v podobné situaci. Sháníte narychlo, kde si nechat ušít plesové šaty na zakázku, potřebujete fotografa na oslavu babiččin osmdesátin nebo by se Vám hodil dřevěný kuchyňský stůl na míru. Nebudete obvolávat známé a ptát se, jestli náhodou nemají zkušenosti s dobrým truhlářem nebo jestli v poslední době nepotkali spolehlivého fotografa.
Nebudete listovat v novinách a hledat inzeráty a nejspíše ani nebudete obcházet město a hledat, v které ulici by mohla sídlit šikovná švadlena. Zadáte heslo do Google nebo Seznam vyhledávače a rozkliknete několik prvních odkazů, které Vám vyhledávač zobrazí.
V předchozích několika odstavcích jste tedy našli odpověď na otázku, proč je dobré být vidět na internetu… Internet je v dnešní době bezkonkurenčně hlavní zdroj informací. Je to to první, kam lidé zamíří, když se po něčem shánějí. Nejste-li na internetu vidět, přicházíte tím pádem o obrovskou část potenciálních zákazníků, kteří vás nemají jak dohledat, případně najdou jako první Vaši konkurenci a upřednostní ji.
Navíc se nacházíme v době, kdy možná budeme muset počítat s ekonomickou krizí, kterou podnítila celosvětová pandemie COVID-19 a abychom nepřišli o zákazníky, případně si ještě v nejlepším případě získali ty nové, musíme vyniknout mezi konkurencí.
Když firma nebo společnost disponuje reprezentativními webovými stránkami, působí to na zákazníka velmi dobrým dojmem, v jeho očích to zvyšuje důvěryhodnost daného subjektu.
Podnik si navíc můžete volit i podle mnoha jiných faktorů – kromě vzdálenosti od vaší současné lokace a také cenové relace, pokud ji podnik uvádí, a vy tak můžete z pohodlí domova porovnat konkurenci a zvážit tu nejlepší volbu. Informacemi na webových stránkách také usnadníte mnoho věcí svým již stávajícím zákazníkům. Kontakt na Vás, vaše telefonní číslo nebo otevírací hodiny najdou pohodlně pomocí dvou kliknutí do mobilního telefonu.
A proto je kromě dobré www stránky potřeba také kvalitní SEO optimalizace. Ta zaručí, že Vaše webovky nezapadnou v záplavě jiných, ale že se budou držet vysoko ve vyhledávání a že se dostanou k cílovému spotřebiteli. Dbejte rovněž na to, abyste byli kromě internetových vyhledávačů dohledatelní také v jiných kanálech. Mapy, firemní rejstříky, srovnávače cen… I sem se zákazník dívá a zkoumá, kterému podniku svěřit zakázku.
No a pokud Vám právě přišla na mysl otázka – Dobře, ale webové stránky stojí hromadu peněz, a to já si jako malý živnostník nebo OSVČ prostě dovolit nemůžu, dovolte, abychom Vás vyvedli z omylu. My v expertdevu nabízíme levné, ale hlavně účinné řešení právě pro menší provozovatele služeb nebo firem. Microsite stránky jsou šablonová jednostránková webová řešení, která se mimo jiného používají právě jako nenáročné webové prezentace. Jsou už předpřipravené pro další použití, takže svou webovou stránku dostanete během pár dnů od zakoupení.
Ceny se pohybují v řádu několika málo tisíc, grafika už je zpracovaná a design responzivní, pouze se udělají textové úpravy a vloží se fotografie a informace související s Vašim podnikáním. Během chvíle Vám tak předáváme hotový a SEO optimalizovaný (tedy dobře dohledatelný) web, který Vám i v ekonomicky náročnějších časech přinese nové zakázky a pomůže generovat vyšší obraty.
Nenechejte svého zákazníka Vás složitě hledat. Jasně a stručně mu předneste důvody, proč by měl volit právě Vás! Kde se nacházíte, kolik u Vás stojí zboží nebo služby a co tím zákazník získá, nakoupí-li právě u vás. Kvalitní text na Vašich webových stránkách je základem, když se k tomu přidá ještě hodnotná a esteticky pěkně vypadající grafika, máte vyhráno.
Mohlo by Vás zajímat
Tvorba webových stránek Zlín | Tvorba webu | Copywriting |SEO optimalizace| Klíčová slova | Sociální sítě | Grafické práce| Marketing | Reklama| PR | Tvorba webových stránek Olomouc | Tvorba webových stránek Ostrava | Tvorba webových stránek Brno