Expert Dev, s.r.o.

E-shop se pomalu ale jistě stává základním stavebním kamenem pro úspěšný business. Tohle jsme si mohli ověřit zejména v roce 2020, kdy online obchody zachraňovaly většinu podniků. Stále více obchodů přestává využívat kamenné prodejny a přesouvá se do online světa. Jedná se o globální trend, kde však Česká republika dominuje na prvním místě s nejvíce e-shopy na obyvatele na světě.

Internetové obchody jsou zejména v dnešní době více preferované zákazníky než klasické kamenné prodejny. K tomu přispívá zejména dostupnost téměř odkudkoliv, větší sortiment, menší časová náročnost, kvalitní zákaznický servis a třeba doplňkové služby (doprava, vrácení zboří, apod.) bývají poskytovány zdarma.

Mnoho podnikatelů bývá často odrazováno vyšší cenou. Avšak v tomto případě je potřeba o tvorbě e-shopu přemýšlet jako o investici do Vašeho businessu. Pokud si však vyberete správnou společnost pro tvorbu e-shopu, která Vám zaručí kvalitně odvedenou práci a dlouhodobou spolupráci, tak se Vám investice několikanásobně vrátí.

V tomto článku se blíže podíváme na to, co stojí za úspěchem internetových obchodů a proč byste jej měli začít využívat i Vy!

Oslovíte více zákazníků

Mezi jednu z největších výhod se řadí dostupnost. Kamenná prodejna slouží zejména pro lokální návštěvníky a může být náročné oslovit další zákazníky z jinačích měst, aby navštívili Vaši prodejnu. V tomto případě se to jedná zejména v případě, když Vaše produkty jsou vytvořeny k dlouhodobému užívání. Pomocí e-shopu zvýšíte dostupnost několikanásobně. Přičemž v dnešní době je dostupnost klíčová. Stále více lidí preferuje nakupování na internetu, a proto je potřeba se přizpůsobit chodu aktuálního trhu.

Přehlednost

Kvalitně vytvořený e-shop nabídne Vašim návštěvníkům jednoduchou orientaci. Mnoho z nás se určitě setkalo s tím, když jsme vešli do obchodu a nemohli jsme najít co jsme hledali a prodejní asistenti byli zaneprázdněni. Tohle Vám však v případě internetového obchodu nehrozí. Možnost filtrovat produkty nebo je vyhledávat je základním parametrem. Díky těmto vychytávkám je mnohem větší šance, že návštěvník Vaší stránky konvertuje na zákazníka, protože mu to zvýší zážitek z Vašeho e-shopu.

(asos.com, 2021)

Větší množství informací

Každý produkt, který máte ve své nabídce si zaslouží kvalitně napsaný popis, který obsahuje veškeré potřebné informace. Tohle platí zejména v případě oblečení. I když nemáte možnost si jej vyzkoušet, tak podrobně vysvětlený materiál nebo uvedené míry dokáží částečně nahradit osobní zkušenost. Také není od věci dát možnost zákazníkům zanechat své hodnocení produktu nebo slovní komentář. Pokud máte kvalitní produkty, tak se nemusíte strachovat nepříjemné zpětné vazby. Avšak jakákoliv zpětná vazba je velmi ceněna. Na základě zkušeností ostatních se mnoho lidí rozhodne, pro koupi daného produktu. Funguje to jako popostrčení v rozhodovacím procesu, který málokdy zažijete v kamenné prodejně.

Nahradí však nákupní asistenty?

O tomhle by se dalo polemizovat hodně dlouho, ale závěr, na kterém se většina z nás shodne je, že záleží na typu produktu, který si chceme koupit. Jestliže si chceme objednat oblečení nebo bytový doplněk, tak se zpravidla jedná o menší finanční výdaj, proto máme větší tendenci riskovat a k rozhodnutí nám stačí pouhé informace, které jsou uvedeny na stránkách. Avšak je zde také druhá stránka věci, kdy potřebujeme znát více informací než je uvedeno na e-shopu. Tohle bývá často spojeno s produkty, které představuje investici.

Menší časová náročnost

Žijeme v uspěchaném světě, kde každá minuta volné času je důležitá, což nahrává internetovým obchodům. Díky možnosti nakupovat téměř odkudkoliv bez zbytečného dojíždění do obchodu a čekání se popularita e-shopu meziročně zvyšuje. Lidé si zvykli na pohodlí, které jim internetové obchody nabízejí. Zároveň díky výše zmíněným informacím je nákup častokrát mnohem rychlejší než v klasické kamenné prodejně.

Věříme, že Vám tento článek poskytl dostatečné množství informací, proč mít internetový obchod. Pokud jste se pro něj rozhodli, tak se na nás neváhejte obrátit a my Vám jej s radostí vytvoříme.

Potřebujete vytvořit nové webové stránky v roce 2021?

TVORBA WEBOVÝCH STRÁNEK | SEO A OPTIMALIZACE WEBOVÝCH STRÁNEK | COPYWRITE GRAFIKA | MARKETING SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Weby tvoříme v těchto městech:

TVORBA E-SHOPU ZLÍN|TVORBA E-SHOPU PRAHA|TVORBA E-SHOPU BRNO|TVORBA E-SHOPU OSTRAVA |TVORBA E-SHOPU OLOMOUC

Zabýváme se kategoriemi:

TVORBA WEBOVÝCH STRÁNEK NA MÍRU|TVORBA ŠABLONOVÝCH WEBOVÝCH STRÁNEK|TVORBA MICROSITES|TVORBA E-SHOPŮ NA MÍRU

Sdílet příspěvek

Další články

Časově omezený finanční bonus pro PPC reklamy na Google Ads
Blog

Jak získat kredit 8 500 Kč na Google Ads zdarma?

Pokud se zajímáte o online marketing nebo chcete zviditelnit svůj byznys na internetu, určitě jste slyšeli o možnostech PPC reklamy přes nástroj Google Ads. A co kdybyste mohli začít svou reklamní kampaň s kreditem 8 500 Kč zdarma? Ano, Google tuto možnost nabízí! V tomto článku se podíváme na to, jak tento bonus získat, jak jej efektivně využít a na co si dát pozor.

Přečtěte si více
Vývojář testující funkčnost nových mobilních aplikací
Blog

Faktory ovlivňující cenu za vývoj mobilních aplikací

Mobilní aplikace se staly neodmyslitelnou součástí života mnoha firem a organizací, které je využívají k posílení své přítomnosti na trhu a k poskytování řady funkcí, které zlepšují efektivitu procesů, posilují vztahy se stávajícími zákazníky a lákají nové. Vývoj mobilní aplikace však vyžaduje specifický přístup, což může ovlivnit její konečnou cenu. V dnešním článku rozebereme faktory, které tuto cenovou variabilitu definují.

Přečtěte si více
Spolupráce front-end a back-and vývojářů webových aplikací
Blog

Rozdílnosti mezi front-end a back-end vývojem

Webové aplikace znamenají pro aktuální digitální dobu neodmyslitelnou součást každodenního života. Umožňují nám komunikovat, nakupovat, učit se a zábavně trávit čas. Jejich význam se neustále zvyšuje s rostoucí digitalizací a technologickým pokrokem. Vývoj webových aplikací je komplexní proces, který vyžaduje spolupráci různých odborníků. Dvě hlavní oblasti tohoto procesu jsou front-end a back-end. Každá z těchto oblastí má své specifické úkoly, technologie a odpovědnosti, které jsou nezbytné pro úspěšné vytvoření a provoz webových aplikací. V tomto článku rozebereme hlavní rozdíly mezi front-end a back-end vývojem.

Přečtěte si více