V dnešním digitálním světě je marketing na sociálních sítích jedním z klíčových nástrojů pro získávání pozornosti potenciálních zákazníků a následné budování dlouhodobých vztahů. Platformami jako Facebook, Instagram, Twitter a LinkedIn se otevírají dveře k širokému publiku, které vám pomůžeme efektivně oslovit a zaujmout.
Budeme pravidelně tvořit poutavý obsah, sdílet relevantní informace a navazovat smysluplné kontakty se sledujícími. Díky tomu budeme postupně budovat a zvyšovat povědomí o vaší značce.
Komplexní správa sociálních médií pro budování značky, angažování cílového publika a zvyšování povědomí o vašich produktech a službách.
Efektivní správa PPC kampaní pro zvýšení návštěvnosti a konverzí vašeho webu. Naše strategie jsou zaměřeny na maximalizaci ROI a dosažení vašich obchodních cílů.
Optimalizace produktových dat pro zbožové srovnávače s cílem zvýšit viditelnost vašich produktů a generovat relevantní provoz na váš web.
Návrh, tvorba a řízení emailových kampaní zaměřených na udržení kontaktu se zákazníky, podporu prodeje a zvýšení loajality.
Správa affiliate programu pro rozšíření distribuční sítě a zvýšení prodejů vašich produktů pomocí partnerských kanálů.
Sběr, analýza a reportování dat pro měření výkonu vašich digitálních marketingových kampaní a optimalizaci vaší online strategie.
Analýza a Strategie: Nejprve je důležité provést důkladnou analýzu cílové skupiny, konkurence a aktuálního stavu sociálních médií klienta. Na základě těchto informací je vytvořena strategie, která stanovuje cíle, obsahový plán, frekvenci publikování a kanály sociálních médií, které budou využity.
Vytvoření Obsahu: Po schválení strategie je vytvářen a plánován obsah, který je přizpůsoben specifikám jednotlivých sociálních sítí a zároveň reflektuje hodnoty a zprávu značky. Obsah může zahrnovat články, fotografie, videa, infografiky a další formy vizuálního a textového obsahu.
Publikování a Interakce: Obsah je pravidelně publikován na sociálních sítích v souladu s plánem a strategií. Důležitou součástí správy sociálních sítí je také aktivní interakce s fanoušky, odpovídání na komentáře a zprávy a budování komunity kolem značky.
Analýza a Optimalizace: Na závěr je provedena analýza výsledků a efektivity publikovaného obsahu. Na základě těchto dat jsou identifikovány silné a slabé stránky strategie a provedeny nezbytné úpravy a optimalizace pro dosažení lepších výsledků v budoucnu.
Správa sociálních sítí pro firemní klienty vyžaduje multidisciplinární přístup, který kombinuje znalosti z oblasti marketingu, komunikace, grafického designu a analýzy dat. Efektivní správa sociálních médií může významně přispět k zvýšení povědomí o značce, zlepšení vztahu se zákazníky a následného růstu prodeje.
Co si domluvíme, to také dodržíme. Zakládáme si na fungující a proaktivní spolupráci. Včasný a rychlý termín je pro nás důležitý.
Máme komplexní tým specialistů pro různé oblasti. Díky tomu tvoříme úspěšné projekty pro podnikatele jakéhokoliv zaměření.
Veškeré naše služby nabízíme za přívětivé ceny bez skrytých poplatků, které odpovídají potřebám a rozpočtu našich klientů.
Klientům poskytujeme pravidelný servis i poradenskou činnost. Nenecháme vás v tom samotné a budeme tu pro za všech okolností.
Rozhodnutí a doporučení, které sociální sítě budou pro klienta nejefektivnější se odvíjí od klientova zaměření podnikání a jeho cílových skupin.
Zvýšení povědomí o značce. Získání vyšší důvěryhodnosti. Posílení vztahů se zákazníky. Zvýšení potenciálů prodejů.
Všechny nabídky stanovujeme individuálně. Pokud chcete znát předběžnou cenovou nabídku, kdykoliv nás kontaktujte s vašimi požadavky a my vám vytvoříme cenovou kalkulaci.
Ano. Všechny služby z online marketingu poskytujeme i pro oblasti B2B a B2C.
Specializujeme se na SEO, PPC reklamu, grafické práce, sociální sítě, tvorbu webových stránek a e-shopů. Postaráme se vám tak o kompletní online marketing.
Samozřejmě. Můžete do našich rukou svěřit třeba jen správu sociálních sítí nebo SEO optimalizaci.
+420 608 657 281
info@expert-dev.cz
Adresa kanceláře
třída Tomáše Bati 87
760 01 Zlín, Česká republika