Pod pojmem Facebook Pixel je označován unikátní kód, který si správce webu může přidat na svou webovou stránku. Díky tomuto propojení bude moct získávat informace o návštěvnosti svého webu, na kterou se návštěvník dostal pomocí PPC reklamy umístěné na sociální síti.
Hlavní funkce Facebook Pixel
- Sledování konverzí: Facebook Pixel umožňuje sledovat, jak lidé konvertují po interakci s vaším webem po kliknutí na reklamu na Facebooku. To může zahrnovat nákupy, vyplnění formulářů, přihlášení atd.
- Retargeting: Jednou z klíčových funkcí je možnost retargetingu. Jedná se o zobrazování reklamních obsahů na Facebooku lidem, kteří již navštívili váš web.
- Optimalizace reklamních kampaní: Na základě dat získaných z Facebook Pixel můžete optimalizovat cílení reklamních kampaní.
- Měření aktivity na stránce: Pixel umožňuje sledovat, jak uživatelé interagují s různými částmi vašeho webu.
- Analýza konverzí a ROI: Pomocí Facebook Pixel můžete sledovat, jak reklamní kampaně přispívají k vašemu ROI (návratu z investice).
- Dynamický reklamní obsah: Pixel umožňuje vytvářet dynamické reklamy na Facebooku, které automaticky zobrazují produkty nebo obsah, který uživatelé prohlíželi na vašem webu.