Pro většinu lidí, které vlastní podnik, firmu nebo vedou větší kolektiv lidí, se v posledních týdnech zkomplikovala pracovní činnost. Pokud to bylo jen trochu možné, zaměstnavatelé umožnili svým zaměstnancům pracovat z domu, případně se alespoň snažil omezit počet lidí na pracovišti.
Některé z firem přešly na nucenou home office poměrně plynule, jiní se potýkali s většími nebo menšími problémy, a někteří narazili na absenci firemních systémů, které umožňují komunikaci na dálku, ale především nastavit jasný a přehledný řád toho, co se ve společnosti odehrává a v jakém stavu je jaká zakázka. Mnoho firem tak volí přechod na CRM (Customer Relationship Management) neboli řízení vztahu se zákazníky.
Díky CRM systému budou mít všichni, kdo potřebují, přístup k interním informacím firmy. Program umožní jednodušší třídění a zpracovávání informací o klientech, detailní přehled o probíhajících zakázkách a sledování aktuálních požadavků stávajících klientů
CRM není nic složitého, co se týče pochopení a běžného používání. Není potřeba žádné dlouhé zaškolování, princip CRM systému je v zásadě jednoduchý, uživatelsky přívětivý a nekomplikovaný. To stejné platí i o instalaci CRM programu.
Systém CRM zefektivní Vaši práci i práci Vašich zaměstnanců – zjistíte, jaké produkty nebo služby Vaši zákazníci využívají a za co vám nejvíce platí. Mimo jiné vám CRM usnadní práci s dohledáváním faktur, veškeré faktury najdete na jednom místě.
CRM systém obsahuje kalendář, do kterého je možno zanášet seznam úkolů a sledovat, v jaké fázi rozpracování jednotlivá zadání jsou, případně kdy a jakým způsobem byla vyřešena. A pro usnadnění komunikace můžete využít v systému CRM funkci automatických emailů.
CRM systém Vám pomůže rychleji naskočit po návratu do kanceláře nebo na pracoviště, synchronizovat práci vykonanou doma s tou, která se nachází na firemních discích, utřídit interní informace a poskytnout je rychlým a efektivním způsobem všem podřízeným i kolegům, a to na základě uživatelského jména a hesla, díky kterému se mohou jednotlivci přihlašovat a díky kterému budou veškeré firemní údaje v naprostém bezpečí.
Zároveň můžete i svým klientům poskytnout přístup ke sledování stavu jejich zakázky – oběma stranám to tedy ušetří nemalé množství času, který by jinak strávili emailovou nebo telefonickou komunikací.
Vaši podřízení (a to samé platí o klientech) však můžou mít přístup pouze k omezenému počtu informací a funkcí a mohou mít povoleno ovládat jen určité úkony. Pravomoci při zacházení s CRM systémem se můžou dělit podle pozice ve firmě nebo podle hierarchie zaměstnanců.
Do CRM systému můžete nahrávat soubory a sdílet je s kolegy nebo podřízenými, přijímat platby pomocí zabezpečených online služeb jako jsou PayPal nebo Google Checkout. Můžete kontrolovat své příjmy a výdaje, mít je přehledně vyobrazené na jedné stránce a budete tak mít jasnější přehled o rozpočtu a o příjmech.
Sytém zpřehlední práci nejen firmám čítající několik desítek zaměstnanců, ale pomůže k lepší orientaci v byznysu i malým podnikatelům nebo jednotlivým živnostníkům. Ti budou moci účinným, rychlejším a spolehlivějším způsobem zpracovávat údaje o svých zákaznících, povaze jejich poptávky a výše jejich plateb.
Celý CRM systém můžete propojit se svými webovými stránkami. Noví zákazníci se tak můžou snadno zaregistrovat pomocí formuláře, který umístíte na Váš web nebo e-shop.
Kompletní CRM systém můžete mít Vy i Vaši zaměstnanci kdykoliv u sebe, systém se dá kromě stolních počítačů a notebooků zobrazit i na mobilních zařízeních (telefony, tablety…), a tak není problém se k systému připojit i mimo kancelář. CRM systém si můžete buď pronajmout, nebo si nechat pro svou firmu vytvořit vlastní na míru, pokud je chod Vaší firmy specifický a Vaše požadavky jsou nadstandardní.
Mohlo by Vás zajímat
Tvorba webových stránek Zlín | Tvorba webu | Copywriting |SEO optimalizace| Klíčová slova | Sociální sítě | Grafické práce| Marketing | Reklama|PR