Realitní trh je nyní výrazně konkurenční a vývoj v posledních letech ho významně ovlivnil. Tak co můžete udělat, abyste se v tomto prostředí výrazně vystřihli? Následujte tyto čtyři tipy, které vám pomohou přinést do Vašeho marketingu něco navíc.
Pro úspěch na digitálním realitním trhu jsou klíčové čtyři základní pilíře, které by měly posílit Vaši digitální přítomnost.
Vytvoření silné osobní značky je zásadní pro upevnění Vaší pozice jako odborníka ve sféře realitního trhu a zdůraznění Vašich dovedností. Osobní značka by měla výrazně reprezentovat Vás samotného a Vaše schopnosti.
Existují tři fáze vytváření osobní značky:
Při budování vizuální identity byste měli brát v úvahu následující čtyři důležité aspekty:
Realitní obchody se točí kolem vztahů. Lidé nechtějí být pouze klienty, chtějí prožívat nakupování s někým, kdo se jim stane jako přítel. Když klient má pozitivní zkušenost s vámi, je pravděpodobné, že Vás doporučí svým přátelům a rodině, pokud budou potřebovat realitního makléře.
Existuje několik způsobů, jak udržovat kontakt se svými klienty:
Tato drobná gesta mají dlouhodobý vliv na klienta. Budou si pamatovat Vaše jméno a budou ochotni doporučit nebo napsat pozitivní recenzi. Spokojený zákazník = spokojená firma.
+420 608 657 281
info@expert-dev.cz
Adresa kanceláře
třída Tomáše Bati 87
760 01 Zlín, Česká republika